۲۰:۳۰ - چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳

فرماندار شهرستان در جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید:

اصلاح فرهنگ با اصلاح مطالعه میسر می شود

بزرگ ترین کتابخانه استان اصفهان در هفته دولت در شاهین شهر افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابا حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ، مدیرکل اداره کتابخانه های استان اصفهان و مدیران ادارات فرهنگی شهرستان و انجمن های ادبی فعال در شهرستان جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید در محل فرمانداری برگزار شد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه اصلاح فرهنگ را با اصلاح مطالعه ممکن دانست و گفت : امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ، توجه به مسائل فرهنگی و اصلاح فرهنگ در جهت ایجاد تغییر در اقتصاد ، مسائل اجتماعی و مشکلات خاصی که برخی اوقات در جامعه شاهد هستیم لازم و مورد نیاز است.
وی توجه به آموزه های دینی و اهمیت دادن به کسب علم و پیشرفت دانش را خواستار شد.
حمید عشقی معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری در این جلسه به نقش شهرداری شاهین شهر در امور فرهنگی شهرستان کرد و گفت : سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر با ده مرکز فرهنگی و ورزشی یکی از محورهای اصلی فرهنگ در شاهین شهر است و با افتتاح بزرگ ترین کتابخانه استان اصفهان در شاهین شهر تحول چشمگیری را در حوزه فرهنگ و کتابخوانی شاهد خواهیم بود.
رییس هیئت مدیره سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر دغدغه اصلی این سازمان را توسعه فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه اعلام کرد.
در بخش دیگری از این نشست غلامرضا یاوری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در خصوص کتابخانه های موجود در شهرستان گفت : در حال حاضر 15 کتابخانه با بیش از 100 هزار جلد کتاب در 18 هزار متر مربع زیربنا و با 17 هزار عضو در شهرستان وجود دارد .
وی همچنین به وجود دو ایستگاه مطالعه در بیمارستان گلدیس شاهین شهر و پایانه مسافربری برون شهری شاهین شهر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.