۲۰:۳۲ - جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

از نگاه دوربین؛

جشن نیمه شعبان در شاهین شهر

در سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف در جای جای شهرستان شاهین شهر و میمه با حضورعاشقان امام عصر(عج) مراسم جشن برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناهمزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف جشن‌های میلاد با سعادت آن امام همام در جای جای شهرستان شاهین شهر و میمه با حضورعاشقان امام عصر(عج) برگزار گردید.

در این ایام شاهین شهر نیز یکپارچه غرق در جشن و شادی بود، نوای مداحان اهل بیت(ع) از همه محله های شهر به گوش می رسید؛ مشتاقان حضرت صاحب الزمان(عج) به شوق قدوم آن حضرت به صورت خود جوش محله های شهر را آذین بسته و با شربت و شیرینی ولادت منجی عالم بشریت را به یکدیگر تبریک می گفتند. آرزوی تعجیل  فرج در نگاه تک تکشان موج می زد.

شب نیمه شعبان مساجد، میزبان بیداردلانی بود که عصرغیبت را با شب زنده داری به امید دیدار روی آفتاب عالم تاب شب را به صبح می رسانند و در آدینه غیبت ندای ندبه دیدار سر می دهند بود.

صبح آدینه انتظاردر فراق یوسف زهرا حاج مهدی منصوری مداح اهل بیت در مصلی نماز جمعه شاهین شهر دعای ندبه را همراه با منتظران ظهور سر دادند.

 

jashn-shaban3

jashn-shaban1 jashn-shaban2 jashn-shaban4 jashn-shaban5 jashn-shaban6 jashn-shaban7 jashn-shaban8 jashn-shaban9 jashn-shaban10 jashn-shaban11 jashn-shaban12 jashn-shaban13 jashn-shaban14

 

DSC_0058 CIMG0543 CIMG0545

 

DSC_0057

DSC_0055 DSC_0056

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.