۰۹:۵۱ - سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

شاهین شهر الگویی مدرن و پیشرفته در استان

باور پذیر کردن قدرت ابتکار و خلاقیت در بین مدیران و جوانان از جمله برنامه های شهرداری شاهین شهر جهت تقویت و بالا بردن سطح علمی جوانان شاهین شهر می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نادکتر علی اصغر ذاکری شهردار شاهین شهر به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت، شاهین شهر با جمعیت بالغ بر 98درصد باسواد ساختارهای مدرن و پیشرفته زیادی برای الگو شدن  دارد که در هفته نکوداشت شاهین شهربا هدف معرفی شاخص های علمی، فرهنگی وهنری شاهین شهر به عنوان ساختار مدرن و پیشرفته در سطح استان و کشور،برنامه هایی پش بینی شده است.

شهردار شاهین شهربا بیان اینکه دانشگاه فنی مهاجرراه اندازی واز ترم جدید دانشجو می پذیریدافزود: در شاهین شهر5 دانشگاه مالک اشتر، پیام نور، دانشگاه آزاد، بنیان وعقیق در قابت هستند تا همه ساله در هفته شاهین شهر بتوانند دستاوردهای علمی و اختراعات خود را به نمایش بگذارند.

باور پذیر کردن قدرت ابتکار و خلاقیت در بین مدیران و جوانان از جمله برنامه های شهرداری شاهین شهر جهت تقویت و بالا بردن سطح علمی جوانان شاهین شهر می باشد.

دکتر ذاکری افزود: همزمان با اولین روز هفته نکو داشت شاهین شهر نمایشگاه دستاوردهای علمی افتتاح گردید و مدیران و جوانان پیشرفت های حاصل شده در زمینه های علمی و فرهنگی، رقابت های علمی و خود را طی یکسال گذشته به معرض نمایش گذاشتند.

شهردار شاهین شهرافزود: با هدف ایجاد فضای رقابت سالم در بین نخبگان، احترام به ارزشهای معنوی و تقدیر از زحمات مخترعین در هفته نکوداشت شاهین شهر از نخبگان مدال آور عرصه های بین المللی تجلیل خواهد شد.

برگزاری شب شعر انتظار، مسابقه پیوند با نجوم، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی، جشن میلاد نیمه شعبان با حضور مجید اخشابی، همایش بزرگ رزمی کاران، مسابقه خانوادگی دارت، همایش خانواده موفق، برگزاری جشن نیمه شعبان و رایحه انتظار، همایش پیاده روی خانوادگی، جشن میلاد گل نرگس و پاتوق شهروندی عناوین برنامه های پیش بینی شده شهرداری بمناسبت گرامیداشت دهه مهدویت و هفته نکوداشت شاهین شهرمی باشد.

دکتر ذاکری در ادامه از برگزاری برنامه های علمی، مسابقات رباتیک کشوری و جشنواره اقوام با توجه به وجود 16 قوم ایرانی ساکن در این شهر تا پایان سال خبر داد.

شهر دار شاهین شهربا بیان اینکه تا پایان سالجاری دو فرهنگسرای دیگر افتتاح و به  5 فرهنگسرای این شهر اضافه خواهد شد، افزود: در هفته دولت 3 ورزشگاه به بهره برداری می رسد که در مجموع تعداد ورزشگاه های فعال این شهر به 6 خواهد رسید.

وی با اشاره به 4 ایستگاه آتش نشانی در شاهین شهر افزود: پنجمین ایستگاه آتش نشانی بزودی در مسکن مهر شاهین شهر احداث می شود. و این اولین مسکن مهردر سطح کشور است که دارای ایستگاه آتش نشانی می شود.

وی با اشاره به اینکه  ردیف بودجه 93 طرح عمرانی برای سال 93 دیده شده است گفت: 900 میلیارد ریال اعتبار بودجه عمرانی است.

دکتر ذاکری شروع علملیات ساخت مترو شاهین شهر به اصفهان مهمترین طرح عمرانی این شهر بیان کرد و گفت: این پروژه از اصفهان تا میدان استقلال اصفهان است که در این زمینه مجوزات لازم اخذ شده است.

وی احداث کمپینگ شاهین شهر را از دیگر طرح های عمرانی این شهر اعلام کرد و گفت: این کمپینگ در فاصله پل هسا تا پل گرگاب بطول هفت کیلومتر احداث می شود و گنجایش 300 هزار مسافر را دارد.

وی احداث مرکز تجاری شمال شهر، میدان میوه و تره بار بزرگ شمال اصفهان، تکمیل ساختمان کتابخانه، احیای فضای سبز، احداث میدان سمبلیک شاهین شهر، ایجاد شهرک مشاغل صنعتی و دفع آب های سطحی را از دیگر پروژه های عمرانی شاهین شهر بیان کرد.

شهردار شاهین شهر در خصوص حادثه آتش سوزی در شرکت نفت سپاهان ضمن انتقاد از مصاحبه مدیریت بحران استان با رسانه ملی و قدردانی از حضور به موقع و مدیریت خوب استاندار در این حادثه گفت: به محض دریافت خبر آتش سوزی شهرداری شاهین شهر با 45 نفر نیرو و 11 دستگاه اطفاء حریق به همراه فرماندار شهرستان در صحنه حادثه حضور پیدا کردیم که با مدیریت قوی استاندار و تلاش نیروها آتش خاموش و بحران پشت سر گذاشته شد.

One Response to “شاهین شهر الگویی مدرن و پیشرفته در استان”

  1. حرف مفت زدن که نه نه من هم میتواند چه مدرنیتی چه پیشرفتی من هنوز اسهال دارم بخاطر دوستی خاله خرسه جناب شهر دار با همکاری و رفاقت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر که ظرف یک ماه چندین هزار لیتر محلول سمی با سمی خطرناک برای انسان ودام ساختمانها و منازل مسکونی را با سمپاش توربولاینر زراعی شستشو دادند (البته شهر با جالیز و مزرعه یونجه شبانه اشتباه گرفته بودند) به بهانه کنترل آفات اشجار می بخشید یادم نیود که در این شهر نه انسان زندگی میکند نه دام مشتی حشره بی وجود هستند که باید با سمی 11درصد ماده موثره یعنی در یک لیتر آن 110 گرم سم خالص است کنترل شوند راستی خانه شهردار کجاست خانه مدیر عامل سازمان پارکها و.. کجاست منزل رییس شورای شهر و اصلا مسئو لین ومدیران این شهر کجا زندگی میکنند …من باقدرت مستقل و کارشناسی و علمی و تخصصی خودم در این مورد بعضی از مسئولین بی مسئولیت را متهم به نفهمی و کج فهمی میکنم اگر نستند فهمشان از این عملیات خارق العاده سرطان زا سمپاشی با این روش شهروند آزار که در هیچ ده کوره ای در دنیا رسم نیست چیست …میگویند در کلان شهر تهران و اصفهان هم چنین میکنند چشم و چراغ شهردار اکادمیک روشن در کالان شهر ها هم اختلاس های ملیاردی میشود بفرمایید ما بکنیم ..مگر هرکجا کسی چیزی خورد ما باید دهانش را لیس بزنیم آنهم چنین عمل زشت ضد انسانی و محیط زیستی

    این قصه سر دراز دارد سرش در جستجوهای یک ماهه من است و تا کنون حضرات خواب خرگوشی هستند در این گرمای پیش رس …شهروند سم خورده ام ….بخندشهردار رویا زده و خواب که ره آوردت از مدارج دانشگاهی سرطان تدریجی کودکان و پیرزن و پیرمرد و جوان و خاموشی پرندگان است راستی این حرفها چقدر شامل حال فرهنگ شهروندی میشود که در بوق کرنای شهرداری گوش را کر میکند ….شهر وند بی شهر اما شهردار دار ش. ب.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.