۱۷:۳۰ - یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

مؤسس صفحه آزادی های یواشکی با چادر و حجاب کامل در سفر حج! /عکس

آزادی‌های یواشکی، صفحه‌ای در فیس‌بوک است که در آن زنان و دختران لحظاتی را که در مکان‌های عمومی، روسری از سر برداشته و با دوربین ثبت کرده‌اند، در این صفحه منتشر می‌کنند و برایش شرح عکس می‌نویسند و درباره تجربه خودشان از آزادی پوشش حرف می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل ازشفافآزادی‌های یواشکی، صفحه‌ای در فیس‌بوک است که در آن زنان و دختران لحظاتی را که در مکان‌های عمومی، روسری از سر برداشته و با دوربین ثبت کرده‌اند، در این صفحه منتشر می‌کنند و برایش شرح عکس می‌نویسند و درباره تجربه خودشان از آزادی پوشش حرف می‌زنند.

 مدیریت این صفحه به دست مسیح علی نژاد خبرنگار ضدانقلاب ساکن انگلیس است که اخیرا عکس جالبی از وی با چادر و حجاب کامل در سفر حج در شبکه اجتماعی گوگل پلاس انتشار یافته است.
اما مسیح علی نژاد کیست؟
معصومه علی‌نژاد قمی معروف به «مسیح علی‌نژاد» درسال ۱۳۵۵ در قمی‌کلای بابل متولد شد. علی نژاد خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه‌ی «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود که به دلیل بی احترامی به قوانین و سرقت اسناد محرمانه اداری، از مجلس هفتم اخراج شد. از او در روزنامه‌های «شرق» ، «بهار» ، «وقایع اتفاقیه» و «هم‌ میهن» نیز نوشته‌هایی منتشر شده است.
علی‌نژاد در دوران فعالیت مطبوعاتی خود همواره جنجال آفرین بود به طوری که همسرش به شدت با کارهای او مخالفت میکرد و زمانی که اختلاف آنها شدت گرفت از وی جدا شد. علی نژاد بعد از وقایع سال ۸۸ به همراه پسرش از ایران خارج شد.
علی‌نژاد پس از خروج از کشور ضمن دیدن آموزش‌های تکمیلی جاسوسی در دانشگاه آکسفورد، ماموریت جدیدی از سوی MI6 به وی ابلاغ می‌شود که طی آن وی باید با اکانت «OXFORD GIR» در شبکه اجتماعی توییتر به هدایت آشوب‌ها و اغتشاشات داخل ایران بپردازد. مسیح علی‌نژاد پس از شکست سنگین فتنه در ۹ دی با دریافت ماموریت جدید خود از سوی سرویس جاسوسی انگلیس، وظیفه کشته‌ سازی و پیگیری کشته‌شدگان فتنه را بر عهده می‌گیرد. وی با پشتیبانی MI6 و گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کند تا تلفنی با خانواده کشته‌ شدگان فتنه مصاحبه کرده و ضمن تحریک آنان به مقابله با نظام، به مظلوم‌ نمایی فتنه‌ گران می‌پردازد.
110660_844
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.