۱۶:۳۳ - سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

بازدید فرماندار و مدیران شهری از پروژه مسکن مهر شاهین شهر

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: شش هزار و دویست واحد آپارتمان در قالب مسکن مهر در شاهین شهر پیش بینی شده است که حدود نیمی از آن ها توسط انبوه سازان با مشارکت بانک ها و حمایت وزارت راه و شهرسازی احداث شده است و یکهزار و 270 واحد نیز در اختیار شرکت های تعاونی های ادارات می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین ناعلیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه شهردار شاهین شهر و مدیران راه و شهرسازی ، آموزش و پروش و نمایندگان تعاونی های مسکن و انبوه سازان از پروژه مسکن مهر شاهین شهر بازدید کردند.

در این دیدار علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: شش هزار و دویست واحد آپارتمان در قالب مسکن مهر در شاهین شهر پیش بینی شده است که حدود نیمی از آن ها توسط انبوه سازان با مشارکت بانک ها و حمایت وزارت راه و شهرسازی احداث شده است و یکهزار و 270 واحد نیز در اختیار شرکت های تعاونی های ادارات می باشد.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه کرد: پیش بینی می شود تا اوایل شش ماهه دوم سال حدود دو هزار خانوار در این منطقه ساکن شوند اما به علت تعلل از سوی متولیان این امر فضاهای آموزشی، مذهبی، فرهنگی، فضای سبز، خدماتی و تجاری مناسب در این محله احداث نشده است.
وی خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی شد و بیان کرد: همکاری و همراهی بسیار خوب شورای اسلامی شهر و شهرداری قابل تقدیر است و امیدوارم با پیگیری های لازم و ایجاد هماهنگی میان ادارات کل استان اصفهان و تامین بخشی از اعتبارات لازم خدمات و فضاهای مناسبی را تا پایان سال در این منطقه ایجاد نماییم.
بیری همچنین اعلام کرد : هماهنگی های لازم جهت ثبت نام از دانش آموزان خانوارهای ساکن در این محل در سایر مدارس شهر انجام گرفته است اما دو مدرسه 12 و 9 کلاسه در پروژه مسکن مهر پیش بینی شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و از سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر نیز در این بازدید گفت : ارائه خدمات مناسب و حفظ امنیت مردم از جمله وظایف شهرداری هاست و در همین راستا ارائه خدمات شهری به اهالی محله مسکن مهر آغاز شده است و تعداد پنج دستگاه اتوبوس درون شهری ، حمل و نقل عمومی در این محله را برعهده دارد همچنین ایستگاه های اتوبوس و تاکسی ایجاد شده است و به منظور تامین امنیت و آسایش اهالی یک ایستگاه آتش نشانی در این محله در حال ساخت می باشد و خرید یک دستگاه خودروی نردبان جهت عملیات در ارتفاع را در دستور کار خود قرار داده ایم.
شهردار شاهین شهر بار دیگر برحفظ آسایش ساکنان محله مسکن مهر اصرار کرد و گفت : کلیه واحدهای تحویلی در این منطقه باید به سیستم اعلام و اطفاء حریق و پله خروج اضطراری مجهز باشند.
دکتر ذاکری خاطر نشان کرد : شهرداری آمادگی دارد تا پس از تحویل مجموعه به شهرداری کلیه خدمات شهری لازم و مورد نیاز شهروندان را تامین نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.