۱۵:۰۶ - سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۲

واکنش وزير امور خارجه به اظهارات ضد ايراني اوباما در ديدار با نتانياهو ؛

ظريف: اظهارات اوباما بي‌احترامي به مردم ايران، قلدرمآبانه و نادرست است

وزیر امور خارجه ایران در صفحه توئیتر خود اظهارات اخير باراک اوباما در ديدار با نتانياهو را بي‌احترامي به مردم ايران و نادرست دانست.

1592239_11    وزیر امور خارجه ایران در صفحه توئیتر خود اظهارات اخير باراک اوباما در ديدار با نتانياهو را بي‌احترامي به مردم ايران و نادرست دانست.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد جوادظريف، در صفحه توييتر خود در واکنش به اظهارات رئيس جمهور آمريکا در ديدار با بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي مبني بر اينکه گزينه نظامي عليه ايران همواره روي ميز است، نوشت:

“اوباما بايد براي تقويت اعتماد متقابل انسجام داشته و ثابت قدم باشد. زيگزاگ رفتن‌ها اعتماد را از بين مي برد و به اعتبار آمريکا لطمه مي‌زند”.

وزير امور خارجه در پيام ديگري نوشت: “استنباط  اوباما که ایران به دلیل تهدیدها و تحریم‌های غیرقانونی او مذاکره می‌کند، بی‌احترامی به مردم ایران، قلدرمآبانه و نادرست است”.

باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو “نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی” که برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده، بار دیگر  در سخناني ضد ايراني تاکید کرد  گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است و مدعي شد ایران به دلیل تحریم‌ها اکنون برای مذاکره از خود آمادگی نشان می‌دهد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.