۱۰:۵۰ - سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۲

پیام پدر شهید احمدی روشن به رئیس جمهور

آمریکایی‌ها مرد عمل نیستند

رحیم احمدی‌روشن گفت: قصد آمریکا از این گفت‌وگوها نشان دادن جلوه‌ای دوستدارِ دموکراسی در منطقه است، در حالی که رفتارشان نه تنها نشان دهنده دموکراسی نیست بلکه نوعی زورگویی است.

1391102000011   رحیم احمدی‌روشن گفت: قصد آمریکا از این گفت‌وگوها نشان دادن جلوه‌ای دوستدارِ دموکراسی در منطقه است، در حالی که رفتارشان نه تنها نشان دهنده دموکراسی نیست بلکه نوعی زورگویی است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل ازفرهنگ نیوز ، پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: ما همواره چشم به لبهای مبارک مقام معظم رهبری داریم و پیام من به رئیس جمهور محترم، همان پیام رهبر معظم انقلاب است.

احمدی روشن در ادامه افزود: تجربه ثابت کرده است که دشمنان، دلسوز ما نسیتند و ما احساس می کنیم که آنها به قول تهرانی ها «می خواهند ما را بپیچانند» البته مردم جمهوری اسلامی هم هوشیارند.

وی اظهار داشت: من می خواهم به مسئولین و ریاست جمهوری بگویم که  دشمنان در گذشته ثابت کرده اند در قول هایی که داده اند مردم عمل نیستند.

احمدی روش اذعان داشت: آنچه که احساس می شود این است که قصد آمریکا از این گفتگوها نشان دادن جلوه ای دوستدارِ دموکراسی در منطقه است؛ در حالی که رفتارشان نه تنها نشان دهنده دموکراسی نیست بلکه نوعی زورگویی است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.