۰۳:۰۳ - سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۲

اولویت کاری شهردار جدید شاهین شهر

تبدیل شهرداری به یک نهاد اجتماعی

دکتر ذاکر هرندی شهردار جدید شاهین شهر در جلسه معارفه با کارکنان ضمن تشکر از خدمات ناصر نفری شهردار سابق این شهر گفت : امکان خدمت رسانی به مردم در مجموعه شهرداری بیش از هر جای دیگر است

shahrdar   

دکتر ذاکر هرندی شهردار جدید شاهین شهر در جلسه معارفه با کارکنان ضمن تشکر از خدمات ناصر نفری شهردار سابق این شهر گفت : امکان خدمت رسانی به مردم در مجموعه شهرداری بیش از هر جای دیگر است و کارکنان مجموعه شهرداری باید قدردان این نعمت الهی باشند .

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا ، در نخستین جلسه شهردار با کارکنان شهرداری دکتر ذاکر هرندی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری امکان بیشتری برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد بیان داشت : کارکنان و پرسنل خدوم شهرداری باید شاکر این نعمت باشند و از فرصت بدست آمده جهت خدمت رسانی و جلب رضای الهی استفاده نمایند.

ذاکر هرندی توجه به رفتار کارکنان را مهمتر از اصلاح ساختاری دانست و گفت :در راستای کیفیت بخشیدن به ارائه خدمت صادقانه ، باید ابتدا وضع درون سازمان بهبود یابد.

شهردار با تاکید بر اینکه تبدیل شهرداری به یک نهاد اجتماعی از اولویت های برنامه ایشان است افزود : همانطوریکه به کالبد شهر می پردازیم باید به روح و روان شهر نیز توجه کنیم و در درون شهرداری بجای تشخص بخشی به انسان سازمانی ، سازمانی انسانی را قوام دهیم .

وی در تعریف سازمان انسانی اضافه کرد : سازمان انسانی آنگونه مجموعه ای است که در آن عقلانیت و روابط عاطفی و محبت مفهوم دارد .

 دکتر ذاکر هرندی در بخش دیگری از سخنان خود رسیدگی به معیشت کارکنان را از اولویت های خود بیان کرد و آنرا از جمله دغدغه های خود خواند .

وی افزود : عدالت در خصوص تک تک کارکنان را متعهد می شوم بشرط آنکه کارکنان ضمن سرعت بخشیدن به کارها رضایتمندی شهروندان را در مسیر خدمات رسانی نیز جلب نمایند.

سپس مهندس حمیدرضا مقدسی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر با تذکر بر عاریتی بودن مسئولیتها به بارز نمودن چند وجه از وجوه خدمت در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت : در مسیر خدمت باید از مسئولیت و اختیار داده شده بصورت بهینه استفاده کنید و از اختیارات جز بنفع مردم استفاده ننمائید .

وی همچنین عدم حب و بغض ، دخالت های خارج از عرف و عُجب و غرور را از بلیه های سیستم اداری برشمرد .

رئیس شورای شهر گفت : شورای شهر یک خواسته مشخص از شهردار و کارکنان دارد و آن کسب رضای مردم از خدمات این سازمان است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.