۲۰:۵۸ - شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی:

پاسخگویی مدیران به مسائل مردم، بخشی از مدیریت جهادی است

فرماندار شهرستان در دیدار مردمی شهر گز گفت: تقویت نشاط اجتماعی، توسعه ورزش و ایجاد اشتغال و نیز توجه به اقشار آسیب پذیر از مهمترین محورهای برنامه دولت در منطقه گز برخوار است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، دیدار مردمی فرماندار ونماینده مردم شهرستان با مردم شریف و شهید پرور شهرگز برخوار ،با حضور امام جمعه شهر گز برخوار ،بخشدار مرکزی ،جمعی از مسولان شهرستان  و جمع کثیری از مردم شهر گزبرخوار در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

در مراسمی که بعد از نماز مغرب و عشاء در قالب پرسش وپاسخ و دیدار مسوولین شهرستان با مردم گز و برخوار  به مدت 4 ساعت در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.
امام جمعه این شهر ضمن خیر مقدم به مسوولین حاضر تقوا و اخلاص در عمل مسوولین را از ویژگی های بارز نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور و دیدار نزدیک مسوولین با مردم از جمله اقدامات خوبی است که در راستای مشکل گشایی کار مردم صورت میگیرد.وی خواستار تداوم این دیدارها شد.
در ادامه علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه و هیات همراه ضمن استماع در خواستهای مردمی و در پاسخ به سوال یکی از حاضران مبنی بر اینکه دولت چه برنامه ایی برای توسعه این منطقه دارد عنوان کرد: برای هر توسعه ایی راهکارها و ابزاری لازم است که فرمانداران و مسوولین اجرایی باید بر مبنای استعداد و موقعیت محلی آنرا تبیین نمایند و لذا نقش مردم در این فرآیند اظهار خواسته هایی است که بنظرشان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی سپس به باز خوانی مواردی از برنامه توسعه محور در این منطقه پرداخت و افزود: تقویت نشاط اجتماعی، توسعه ورزش و ایجاد اشتغال و نیز توجه به اقشار آسیب پذیر از مهمترین محورهای برنامه دولت در منطقه گز برخوار است.
علیرضا بصیری در ادامه گفت: مدیران اجرایی شهرستان آمادگی کامل دارند تا بتوانند با کمک یکدیگر، خواسته های شما را به اجرا بگذارند و برگزاری این گونه نشست ها و نقد و بررسی دیدگاههای مختلف در همین موضوع مقرر گردیده است.
حاجی نماینده مردم شهرستان در این جلسه گفت: به اعتقاد من، این جلسه به عنوان یک الگو است که میتواند در دیگر نقاط شهرستان هم انجام شود که در آن مسائل مردم مورد بررسی قرار گیرد و مدیران پاسخگوی  آن باشند که این حرکت میتواند یک قسم از مدیریت جهادی باشد.
حاجی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد خدمت صادقانه به مردم  اشاره و افزود : برماست که از لحظه لحظه فرصتهایمان در جهت رفع مشکلات مردم استفاده نماییم.
حاجی در ادامه به موضوع درمانگاه تامین اجتماعی شهرگز برخوار،بیمه کارگران ،پروانه ساختمان، فعال بودن نمایندگی ادارات در شهرگز برخوار پرداخته و افزود: با پیگیری های انجام  شده پروژه فاضلاب شهر گز درردیف بودجه ملی کشور قرار گرفتشد و در لیست قانون بودجه کشور قرار گرفت.
نماینده مردم شهرستان در پایان خواستار برگزاری جلسه ای با موضوع نحوه جذب سرمایه گذار در شهر گزبرخوار با حضور امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گز برخوار شد.
لازم به ذکر است در این جلسه که تا ساعت 12 نیمه شب بطول انجامید،بحث های مستدلی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز سایر مدیران حاضر در جلسه مطرح و بصورت نظامنامه اجرایی به تصویب رسید.
471_gaz933 1 471_gaz933 4
471_gaz933 7
471_gaz933 5 471_gaz933 6
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.