۰۸:۳۰ - سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

اختصاصی شاهین نا / مسیب نجیمی

تشدید ناهنجاری های اخلاقی با ساپورت

امروزه یکی از عمده راهبردهای دشمنان درباب تهاجم فرهنگی به ایران ترویج برهنگی و از بین بردن پوشش عفیفانه است که نمونه های آن در شهر به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، تهاجم فرهنگی بدون بسترسازی مناسب برای رسیدن به اهداف ممکن نیست که بسترهای آن می تواند:

1-    بسترها و عوامل بیرونی: زمینه ها و ابزاری که به نحوی رد پای خارجی در آنها دیده می شود از جمله: تولید برنامه های مبتذل و صدور آن- تلاش برای دین زدائی- روحیه خود باختگی فرهنگی- ساخت و فروش وسائل ارتباطی مانند ماهواره، نرم افزارها و …

2-    بسترها و عوامل درونی: زمینه ها و عواملی که ریشه داخلی دارد و بستری برای پذیرش فرهنگ مهاجم دارند از جمله: مشکلات اقتصادی و اجتماعی، ضعف ها و کاستی های موجود در خانواده، مدرسه، جامعه- ضعف برنامه ریزی دقیق فرهنگی- فقدان تولید فرهنگی کافی و مناسب رشد روشنفکران غرب زده که سمبل ترویج معیارهای غربی هستند.

امروزه یکی از عمده راهبردهای دشمنان درباب تهاجم فرهنگی به ایران ترویج برهنگی و از بین بردن پوشش عفیفانه است که نمونه های آن در شهر به چشم می خورد.

و ما شاهد حضور دختران و زنانی در سطح شهر هستیم که با پشت پا زدن به اعتقادات و ارزش ها و هنجارها و فرهنگ جامعه لباسهای مبتذل و تحریک کننده بر تن کرده و گستاخانه در سطح شهر جولان می دهند، هر چند کم هستند ولیکن پوشش غیر متعارفشان توجه دیگران را جلب می کند و امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازد.

 

جدیدترین مدل ها مبتذل و ناهنجار که این روزها به چشم می خورد، ساپورت نام دارد.

ساپورت یا همان جوراب شلواری به حدّی وقیح است که در غرب به عنوان یونیفرم مخصوص زنان روسپی شناخته می شود.

* متأسفانه برخی بدون اینکه این لباس مخصوص زنان بدکاره است بعنوان یک لباس ارزان قیمت و مُدِ روز تهیه و به تن می کنند و احساس غرور می کنند ….؟؟

نگاهی گذرا به مُدل های سالهای قبل:

سالهای پیش شلوارهای جین ساده در سطح وسیعی عرضه شد. سپس شلوارهای جین با رنگ بندی پشت و روی ران و روی ساق پا مُد شد، کم کم شلوارهای لی چسبان به بازار آمد، سپس شلوارهای لی کوتاه موسوم به برمودا عرضه شد و علاوه بر اینها شلوارهای پارچه ای نازک بدن نما در سطح گسترده به فروش می رسید و در 2 سال اخیر شلوارهای تنگ و چسبان در رنگ های مختلف در بوتیک ها عرضه شد

و امروز : در نهایت شلوار کنار گذاشته شد و جای خود را به ساپورت داد.

این سیر اجمالی نشان می دهد که این لباسها یک روند کاملا برنامه ریزی و طراحی شده ای را طی کرده اند که اندک اندک از حساسیت جامعه کم کنند.

 

آقای میشل هولباگ نویسنده فرانسوی می نویسد: جنگ علیه اسلام گرایی با کشتن مسلمانان فایده ای ندارد فقط با فاسد کردن آنها می توان به این پیروزی رسید پس باید بجای بمب بر سر مسلمانان دامن های کوتاه فرو بریزند.

در پروتکل های دانشوران صهیون آمده: ما باید کاری کنیم که اخلاق در همه جا ویران شود تا راه سیطره ما را بگشاید برای نابود کردن (گوییم) (منظور غیر یهودی ها) باید عشق به عیاشی و تجمل پرستی را در بین آنها رواج دهیم و لذا شبکه های ماهواره ای راه اندازی شده که رَدِ پای بسیاری از مُدها را در پوشش مجریان این شبکه ها باید دید. همه مجریان شبکه من و تو و BBC فارسی از پوشش ساپورت استفاده می کنند.

و اگر برخورد مناسب با این پوشش انجام نگیرد در آینده نزدیک بعید نیست که بدحجابی و پوشش های محرک امروز به کشف حجاب منتهی شود.

 

تهیه و تنظیم : مسیب نجیمی

One Response to “تشدید ناهنجاری های اخلاقی با ساپورت”

  1. رضا گفت:

    آقای نجیمی شما که چندین سال فرمانده سپاه بودی و هم اکنون در ستاد احیا حضور داری بگو چیکار نمودی ؟ چه طرح فرهنگی را اجرائی نمودی ؟ چند نفر را باعث تحول در آنها شدی ؟ چرا شماها با این سابقه طولانی در مسئولیتهای فرهنگی وقتی میبینید که کارآمد نیستید و تغییری نمیتوانید ایجاد نمائید کنار نمی روید ؟ بابا بذارید چند نفر دیگه غیر از شما پیر مردها بیایند شاید آنها کاری انجام دادند!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.