۱۵:۵۶ - پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی :

اسلام رحمانی کلید باز کردن درب همزیستی مسالمت آمیز با آمریکا است

معلمی با اشاره به تاکیدات مکرر و مغرضانه برخی بر اسلام رحمانی، گفت: اسلام رحمانی در حقیقت کلیدی برای باز کردن درب همزیستی مسالمت آمیز با آمریکا می باشد، که امری خطرناک است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ روزهای گذشته برای چندمین بار متوالی شاهد تاکید و تکرار شخص رئیس جمهور بر اسلام رحمانی بودیم، به نحوی که این تکرار ها باعث موضع گیری شفاف و صریح نسبت به رد اسلام رحمانی و تاکید معظم له بر اسلام انقلابی و ناب محمدی شد.

محمود معلمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون چرایی تکرار اسلام رحمانی از سوی برخی افراد در طول چند ساله گذشته و اهداف پشت پرده آن اظهار کرد: اگر در اذهان مخاطبین باشد، نخستین بار میرحسین موسوی در سال ۸۸ در دوران انتخابات واژه اسلام رحمانی را صراحتا اعلام کرد  و از لفظ اسلام رحمانی یاد کرد.

وی بابیان اینکه البته پیش از سال ۸۸ رئیس دولت اصلاحات با عبارت ها و اشاراتی دیگر بر این اسلام رحمانی به اشکال مختلف اشاره داشت، گفت: متاسفانه شخص رئیس جمهور در همان مسیر بر اسلام رحمانی تاکید می کند.

معلمی با اشاره به اینکه دلیل تکرار این افراد بر اسلام رحمانی ناشی از رو شدن دست این جریان برای رهبر معظم انقلاب و ایستادگی قابل تحسین رهبری در مسئله استکبار و امریکا است، چون معظم له معتقدند که با استکبار و دشمن نمی شود به شکل رحمانی برخورد کرد.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی افزود: در مرقد امام راحل خاندان بیت امام بر جنبه های رحمانیت  و عطوفت امام راحل تاکید می کردند که درهمان مسیر مدنظر است، این افراد یک خطی را در حال دنبال کردن هستند که  هدف آن آماده ساختن افکار عمومی برای همزیستی مسالمت آمیز با آمریکا و استکبار است.

وی بیان کرد:  تاکید رهبری  بر اسلام انقلابی و انقلابی بودن وماندن و تعیین شاخصه های آن است که  ناشی از روشن شدن اهداف شوم این جریان در نظر رهبری است، رهبر معظم انقلاب پیش از این فرمودند، تکرار اسلام رحمانی یک مسئله انحرافی است،گرچه در اسلام هم بعد رحمانی و هم بعد مقابله با استکبار و ظلم وجود دارد.

معلمی با اشاره به آیه صریح قرآن که نباید زیر بار ظلم رفت وهم نباید ظلم کرد، عنوان کرد: متاسفانه این جریان  تلاش دارد به هر نحو ممکن این تابو را بشکنند و به نوعی زمینه را برای مذاکره با آمریکاییان در هفت برجامی که برای ایران دیده اند، فراهم کنند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: این جریان درصدد است پس از بیان اسلام رحمانی از تریبون های رسمی با ابزار رسانه و قلم توسط روزنامه های زنجیره ای خود و افرادی چون زیباکلام، سریع القلم، آشنا شروع به رسانه ای کردن و تثبیت کردن این واژه در اذهان عموم مردم می کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.