۱۱:۳۳ - سه شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷

رونمایی از نامه مادر شهید تازه تفحص شده به فرزندش پس از گذشت ۳۶ سال+ متن نامه

خداوند این چنین در آستانه چهل سالگی انقلاب با نشان دادن نامه مادر شهید تازه تفحص شده در جیب شهید غلام حق شناس، طراوت و شادابی را به کالبد انقلاب اسلامی تزریق می کند تا اینگونه انقلابی که برای خدا بود را زنده و پایدار بدارد، نامه سرشار از مضامین عاشقانه و عارفانه و نشان دهنده اوج اخلاص و بصیرت و نقش ویژه مادران شهید در حفظ انقلاب است.

به گزارش شاهین پرس؛ امروز منزل مادر شهید غلام حق شناس فرزند رجب از اهالی گرگاب میزبان سردار محمد باقر زاده، بود، سردار با خود نامه ای را آورده بود که هنگام تفحص شهید به همراه پیکر شهید و در جیب ایشان قرار داشته است، محتوای نامه اما بسیار شورانگیز و جالب است.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، از کشف پیکر شهید حق شناس در تاریخ هجدهم مهرماه سال جاری در منطقه عملیاتی خبر داد و بیان کرد: نامه های این شهید بزرگوار به همراه پیکر شهید بدست آمده که مضامین آنها بسیار تعجب برانگیز است و نشان می دهد که هنوز این اسناد و مدارک با ما حرف می زنند و پیام انقلاب و امام(ره) و شهدا و خانواده های شهدا را مخابره می کنند، این نامه در 28 خرداد سال 1361 از طرف مادر شهید و اوج بحبوحه جنگ تحمیلی نوشته شده است و سالم مانده است که متن نامه کشف شده همراه شهید به شرح زیر است:

«با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و با درود به روان پاک شهدای اسلام و آزادی و با سلام به روان پاک همه رزمندگان جبهه های حق علیه باطل و با سلام به تو ای فرزند عزیزم، امیدوارم به زودی خبر آزادی ملت مسلمان عراق و فتح کربلا به ما برسد.

اگر از احوالات برادر و خویشان و دوستان خواسته باشید، به حمدالله همگی سلامت هستند و یکی یکی سلام می رسانند و من از اینکه شما در جبهه هستید هیچ گونه ناراحتی ندارم، بلکه برایم باعث افتخار است که فرزندی چون تو دارم که در راه خدا جهاد می کند و شما را از دعای خیر فراموش نمی کند و همیشه به تمام شما دعا می کنم و از خدا می خواهم که شما را حفظ کند و با امدادهای غیبی شما را یاری کند تا برتمام ستمگران جهانی پیروز شوید، ما حرف برای نوشتن زیاد داریم، اما چون شما فرصت زیاد ندارید، سخن کوتاه می کنم و از شما می خواهم که در نامه های آینده نام تمام برادرانی که از گرگاب با هم هستید در نامه بنویسید، ضمناً این جواب نامه ای است که محمد فرزند رجبعلی به دست ما داد و نامه ای که قبلاً فرستاده بودی به دست ما نرسید. دیگر عرضی ندارم. فقط در انتظار پیروزی نهایی شما هستیم و امیدوارم به زودی در قدس نماز جمعه را با شرکت همه مسلمانان جهان به امامت امام خمینی(ره) بخوانیم. نویسنده: رضا حق شناس

این نامه که می روی به سویش، از جانب من ببوس تو رویش

تا فتح قدس و کربلا جنگ ادامه دارد، صدام جز خودکشی راه دگر ندارد.

منتظر جواب نامه فوری هستیم والسلام.»

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.