۱۴:۲۵ - جمعه ۰۸ فروردین ۱۳۹۳

مزرعه خشخاش نبوده، بلکه نوعی گل شقایق بوده؛

باغچه گلی که ماموران را به اشتباه انداخت!

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: مزرعه ای که روز گذشته در شهر ˈبردستانˈ از توابع این شهرستان از سوی ماموران این فرماندهی کشف و امحا شد، خشخاش نبوده، بلکه نوعی گل شقایق بوده که به اشتباه در گزارش ماموران انتظامی خشحاش عنوان شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از ایرنا، سرهنگ ˈحمید خضریˈ تنگستانی روز جمعه در تماس با ایرنا افزود: پس از اعتراض متهمان دستگیر شده به اقدام ماموران انتظامی در امحای باغچه گل شقایق آنها و بررسی های صورت گرفته مشخص شد باغچه گل شقایق کشف شده به دلیل شباهت زیاد به خشخاش ماموران این فرماندهی را به اشتباه انداخته است.

وی گفت: در پی مشخص شدن این موضوع که مزرعه یاد شده خشخاش نبوده، متهمان دستگیر شده در این ارتباط آزاد شدند.

81101264-5591477
خضری تنگستانی با بیان این که مقابله با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان دیر از اولویت های نیروی انتظامی است، بیان کرد: در سال گذشته تلاش کردیم فضا برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود و در این زمینه تلاش های خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: در شهرستان دیّر امنیت مطلوبی حاکم است و با توجه به بافت دینی ومذهبی مردم و مراکز دینی ومذهبی همه حکایت از تدین مردم این منطقه دارد.

خضری تنگستانی اظهار کرد: وظیفه ما اکنون برقراری امنیت ونظم عمومی و پیشگیری از وقوع جرم است و همه تلاش خود را در این ارتباط به کار خواهیم گرفت.

شهرستان دیر با بیش از 52 هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر واقع است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.