۱۵:۴۹ - شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶

حاجی دلیگانی:

اتهام زنی و بلوف‌زنی در ذات امثال ترامپ نهادینه‌شده/ طرح آمریکایی جداسازی سپاه از بدنه ملت از پیش شکست‌خورده است

حاجی دلیگانی با بیان اینکه مردم ایران سپاه را از بدنه خود می‌دانند و نه منفک از خود، تصریح کرد: آمریکایی ها به دنبال اجرا و اشاعه طرح جداسازی سپاه از ایران هستند ولی باید بدانند که این طرحشان از همین حالا شکست‌خورده است.

به گزارش شاهین پرس، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلام، در خصوص اظهارات اخیر ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: تهدیدات توخالی ترامپ ملت ایران را یکپارچه و متحدتر از قبل می‌کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رییس جمهور آمریکا، گفت: این نشان از به آخر خط رسیدن آمریکایی‌ها دارد و نشانه شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه مردم ایران سپاه را از بدنه خود می‌دانند و نه منفک از خود، تصریح کرد: آمریکا به دنبال اجرا و اشاعه طرح جداسازی در ایران هستند ولی باید بدانند که این طرحشان از همین حالا شکست‌خورده است.

حاجی خاطرنشان کرد: به تجربه برای همه ما ثابت شده است که هر موقع آمریکایی‌ها شکست‌خورده‌اند یا در حال شکست خوردن هستند، شروع به تهدیدات و فرافکنی‌ها می‌کنند و ملت ایران را مورد تهدید خود قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی در یکی از ناوهای این کشور در خلیج همیشگی فارس گفته بود که ما باید ریشه ملت ایران را بخشکانیم و بسوزانیم.

وی خطاب به مسئولان آمریکایی، تصریح کرد: به کوری چشم آن‌ها، ایران اسلامی روزبه‌روز با قوت و مقتدارنه تر در مقابل منافعی که آمریکایی ها به دنبال بردن آن‌ها از ملت ایران است، ایستادگی کرده‌اند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه اظهارات ترامپ صرفاً خوراک داخلی دارد، گفت: این رییس جمهور بی‌عقل آمریکا در تلاش هست با این حرف‌های خودپاسخ انتظارات احزاب و مردم آمریکا را بدهد چراکه آن‌ها از او سؤال می‌کنند این‌همه هزینه و لشکرکشی انجام‌شده به منطقه غرب آسیا چه نتیجه‌ای برای آن‌ها داشته است و اینکه این اقدامات جز اینکه به نفع ایران تمام‌شده چه منفعتی برای آن‌ها داشته است.

این نماینده مجلس در خصوص اظهارات رییس جمهور آمریکا برای نشان دادن ایران به‌عنوان ناقض برجام، گفت: این اتهام زنی‌ها و بلوف‌زنی‌ها در ذات امثال ترامپ نهادینه شده است و برای فرار از خطاها و کارهای خلاف و نقض برجامی که انجام داده اند و برای دنیا نیز این مسئله مشخص است فرار روبه‌جلو می‌کنند.

وی یادآور شد: آمریکا به دنبال فرافکنی است تا امر بر مردم دنیا مشتبه شود.

اتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.