۱۴:۳۴ - پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶

پس از سال ها دوری و فراغ؛

پدر شهیدان روشن چراغ به فرزندان شهیدش پیوست/ تصاویر

پدر شهیدان محمد و علی روشن چراغ پس از تحمل سال ها دوری و فراغ فرزندان و تحمل درد و رنج بیماری به دیار باقی شتافت.

به گزارش شاهین پرس، پیکر پدر شهیدان محمد و علی روشن چراغ ظهر امروز بر دوش مردم قدر شناس شاهین شهر تشییع و در قطعه صالحین بهشت معصومه(س) شاهین شهر به خاک سپرده شد.

مرحوم حاج حسین روشن چراغ نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمیاندوره پنجم مجلس شورای اسلامی پس از تحمل سال ها درد ناشی از جراحت های  شیمیایی و فراغ فرزندان شهیدش به رحمت ایزدی پیوست و امروز پس از تشییع بر روی دستان مردم و مسئولان شهرستان در جوار فرزندانش آرام گرفت.

گفتنی است شهید علی روشن چراغ چهارم فروردین ماه سال 61 در سن 17 سالگی در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید محمد روشن چراغ دومین فرزند پسر مرحوم حاج حسین روشن چراغ نیز در یازدهم بهمن ماه سال 65 و در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت رسید.

نماینده شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار در حاشیه این مراسم با تسلیت به مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار و خانواده مرحوم روشن چراغ گفت: مرحوم حاج حسین روشن چراغ، نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی معلمی مهربان، دلسوز و با صداقت بود که دو فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: هرچند مدت زمان نمایندگی ایشان در مجلس کوتاه مدت و میاندوره ای بود اما مرحوم حاج حسین روشن چراغ بدلیل دو ویژگی داشتن صداقت و مردمی بودن، خاطره خوبی از خود در اذهان مردم بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.