۰۹:۲۶ - دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

زاکانی

قاعده جبهه مردمی نیروهای انقلاب را رعایت خواهم کرد/ تلاش می‌کنم نفر نهایی باشم

کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در صورتی که پیروز انتخابات بشوم برنامه اقتصادی اجتماعی را در اولویت سیاست‌های دولت دوازدهم قرار می‌دهم.

به گزارش شاهین پرس، علیرضا زاکانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با طراحی که انجام گرفته بنابر اقبال مردم به نفر نهایی، تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان این‌که همه اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید پایبند اصول مجمع باشند، تصریح کرد: ان شاالله تا آخر تلاش می کنم نفر نهایی باشم و دیگران به نفع من کنار بروند اما اگر دیگران جلوتر از من باشند، قاعده جمنا را رعایت خواهم کرد و به نفع فرد اول کنار می روم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق قاعده جبهه مردمی نیروهای انقلابی و رای گیری که در این مجمع صورت گرفت، پنج نفر به عنوان کاندید اصلی در انتخابات ثبت نام کرده اند و هر کدام مورد اقبال مردم واقع شوند دیگران به افکار عمومی احترام گذاشته و به نفع وی کنار خواهند رفت.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در صورتی که پیروز انتخابات بشوم برنامه اقتصادی اجتماعی را در اولویت سیاست های دولت دوازدهم قرار خواهم داد.

زاکانی با بیان این‌که پنج بانک دولتی ورشکست شده است، تصریح کرد: از سیاست‌های دولت است که ورشکستگی بانک‌ها را اعلام نمی‌کند و قصد دارد پس از پایان انتخابات این خبر را منتشر کند.

انتهای پیام/ آفتاب ری

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.