۱۸:۱۳ - چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲

سرهنگ غلامعباس بلفکه اعلام کرد:

کشف بیش از چهار هزار ترقه غیرمجاز در شاهین شهر

پلیس شاهین شهر در سال جلاری عزم خود را برای ریشه کن کردن حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جزم کرده است و از هرگونه تلاش برای برخورد قاطع با عاملان توزیع، فروش و استفاده کنندگان از این مواد دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اجرای طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال بیش از چهارهزار مواد محترقه و ترقه خارجی غیر مجاز در شاهین شهر کشف شد.

سرهنگ “غلامعباس بلفکه” فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه چهارشنبه آخر سال ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به منظور پیشگیری از فروش و عرضه ترقه های غیر مجاز وقاچاق، طرح کنترل و نظارت بر صنوف را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح تعداد چهار هزار و 409 عدد مواد محترقه، نارنجک دستی و ترقه خارجی غیر مجاز قاچاق کشف و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

80577401-3793400

سرهنگ بلفکه در پایان با اشاره به پلمپ واحدهای متخلف خاطرنشان کرد: پلیس شاهین شهر در سال جلاری عزم خود را برای ریشه کن کردن حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال جزم کرده است و از هرگونه تلاش برای برخورد قاطع با عاملان توزیع، فروش و استفاده کنندگان از این مواد دریغ نخواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.