۱۷:۱۰ - چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

دبیر حزب موتلفه اسلامی اصفهان؛

مبارزه با فساد و بهبود وضعیت اقتصادی دو امتحان بزرگ برای تداوم حیات دولت است

بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه با فساد که برخورد با حقوق‌های نجومی مدیران از آن جمله است، همواره آزمون‌های بزرگ دولت یازدهم بوده است و شرط ادامه حیات دولت برای دوره چهارساله بعدی موفقیت در این دو عرصه است.

به گزارش شاهین پرس؛ مسعود جعفری نژاد پیرامون سخنان شب گذشته رئیس‌جمهور درباره مبارزه با فساد و تعریف و تمجیدهای عجیب و قریب سخنگوی دولت در مراسم تودیع صفدر حسینی مدیر حقوق نجومی بگیر، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث فسادهای اقتصادی و حقوق‌های نامتعارف برخی از مدیران، صریح  و شفاف موضع نظام را بیان کردند و به عبارتی حجت تمام شد.

وی با بیان اینکه بر دولت فرض است که بر اساس قوانین با فساد اقتصادی مبارزه کند و کوتاهی نکند و برخورد قاطعانه داشته باشد و مجازات قانونی را سریعاً اعمال کند، گفت: بیان تعریف و تمجیدها و اظهارنظر برخی از دولتمردان نسبت به افرادی مانند آقای نوبخت، موضوع فساد اقتصادی و بی‌عدالتی آشکار را حل نمی‌کند.

دبیر حزب موتلفه استان اصفهان تصریح رد: منویات رهبری در بحث مبارزه با فساد اقتصادی ملاک عمل است، بنابراین باید دولت اقدام عملی داشته باشد و مطابق با سیاست های کلان تعیین شده از سوی ولی فقیه حرکت و اقدام کند و از هرگونه اظهارنظر شخصی پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی که برخورد با حقوق‌های نجومی مدیران از آن جمله است، همواره آزمون‌ بزرگ دولت یازدهم بوده است و شرط ادامه حیات دولت برای دوره چهارساله بعدی موفقیت در این دو عرصه است.

جعفری نژاد با بیان اینکه متأسفانه تلاش‌های دولت در این دو عرصه به نقطه مطلوبی نرسیده است، عنوان کرد: البته دولت در حال تلاش است و اقداماتی را آغاز کرده است ولی باید به نتیجه مطلوب برسد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید در زمینه فساد اقتصادی و شناسایی کمبودها و خلأهای قانونی اقدام کنند و دولت هم کمر همت را محکم و بدون اغماض ببندد؛ چرا که دولت هم اشاره داشت که هم خلأ سازمانی و هم خلأ قانونی موجب بروز چنین فسادهایی شده است.

منبع:صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.