۲۰:۰۰ - چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر :

شاهین شهر و میمه جزء سه منطقه اول استان به لحاظ کمبود فضای آموزشی است/ بیش از 30درصد مدارس شاهین شهر تخریبی است

کمال مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: علی رغم همکاری و مشارکت خوب خیرین مدرسه ساز شهرستان شاهین شهر و میمه از نظر کمبود فضاهای آموزشی جزء سه منطقه اول استان قرار دارد.

به گزارش شاهین پرس؛ مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر امروز در جمع مدیران و روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان گفت: سالانه به طور متوسط 1000 دانش آموز به جمعیت دانش آموزان شهرستان اضافه می شود که بالاترین نرخ رشد جمعیتی در استان اصفهان است و همین امر موجب مشکلاتی در بعد نیروی انسانی و کمبود فضاهای آموزشی می باشد.

وی با بیان اینکه علی رغم قدمت کمتر از 50 سال شهر شاهین شهر بسیاری از فضاهای آموزشی این شهر در شرایط مناسبی قرار ندارد و در شان دانش آموزان نیست، خاطرنشان کرد: از مجموع حدود 90 ساختمان آموزشی در سطح شهرستان بیش از 30 درصد این فضاهای آموزشی نیاز به تخریب و نوسازی دارد.

کریم کمال در ادامه اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان در خصوص کمک های خیرین دربحث ساخت و ساز های فضاهای آموزشی و راه اندازی مدارس غیردولتی در سطح استان اصفهان جزء مناطق برتر محسوب می شود اما از نظر کمبود فضاهای آموزشی نیز جزء سه منطقه اول استان هستیم.

وی افزود: در سال تحصیلی گذشته با کمک و مشارکت خیرین مدرسه ساز تعداد 54 کلاس به فضاهای آموزشی اضافه شد که امیدواریم در سال تحصیلی پیش رو نیز همین تعداد کلاس که توسط خیرین و بنیاد برکت در سطح شهرستان در حال ساخت می باشد به فضاهای آموزشی ما اضافه شود.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر تاکید کرد: با توجه به مشکلات عدیده فراروی ما در خصوص کمبود فضاهای آموزشی و تخریبی بودن مدارس، اما همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان با همکاری و همراهی اولیاء دانش آموزان سال تحصیلی جدید را نیز همچون گذشته با همتی مضاعف و تدابیر عقلانی آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هیچکس منکر رایگان بودن آموزش نیست اما در حال حاضر  با توجه به شرایط فعلی دولت بدون همراهی و مشارکت های مردمی نمی تواند به اهداف بلند در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان دست پیدا کرد.

کمال در پایان خواستار مشارکت فعال روسا و اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس جهت بیان نقطه نظرات و ایده ها در بحث بهسازی و شاداب سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی پیش رو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.