۱۶:۲۰ - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

تشکیل رژیم صهیونیستی جنایت بزرگ امریکا بود/ مسئولان با ناهنجاری های شهر برخورد جدی و قانونی داشته باشند

حجت السلام ملکیان امام جمعه شاهین شهربا برشمردن جنایتهای آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی و ملت های مظلوم و ستمدیده دنیا گفت: کمک به تشکیل رژیم صهیونیستی و مطرح کردن محدوده نیل تا فرات برای اسرائیل از بزرگترین حنایت های آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و گرامیداشت روز جهانی قدس و با برشمردن جنایتهای آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی و ملت های مظلوم و ستمدیده دنیا گفت: کمک به تشکیل رژیم صهیونیستی و مطرح کردن محدوده نیل تا فرات  برای اسرائیل از بزرگترین حنایت های آمریکا است.

وی هدف از ایجاد داعش و گروه های تروریستی را به حاشیه امن بردن اسرائیل و اسلام ستیزی خواند و افزود: آمریکا برای تامین امنیت اسرائیل دست به هر جنایتی زده است.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در ادامه به جنگ هایی که اسرائیل بر علیه مردم فلسطین برپا کرده اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی طی سی سال گذشته اگر چه جنگ های زیادی بر علیه ملت مظلوم فلسطین آغاز کرده اما بازنده همه آنها خود او بوده است.

وی با بیان اینکه بنا خداوند در قرآن کریم بشارت داده است که قدس آزاد خواهد شد و به مردم باز گردانده می شود گفت: وعده خداوند در حال تحقق است و همه دنیا در سال های اخیر شاهد افول اسرائیل هستند و مردم فلسطین بدانند که ملت ایران پشتیبان و یاور مظلومان است.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در ادامه ضمن قدردانی ویژه از سربازان گمنام و نیروهای سپاه در شناسایی و دستگیری اشرار و تروریست هایی که قصد بر هم زدن و ممانعت از برگزار راهپیمایی باشکوه روز قدس خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال و آمادگی نیروهای امنیتی ایران را گورستان تروریست های داعش خواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم روزه دار شاهین شهر و حومه علی رغم گرمای هوا در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: راهپیمایی امت مسلمان در 800 شهر و 80 کشور جهان اهمیت زیادی دارد چراکه به فرموده رهبر انقلاب روز قدس روز جهانی و پیام جهانی دارد و روز اسلام است.

حجت الاسلام ملکیان با بیان اینکه شهر شاهین شهر به لحظ جمعیت چهارمین شهر استان محسوب می شود اما به لحاظ وقوع جرم در ردیف هشتم استان قرار دارد و آنچه که موجب زشتی چهره و نارضایتی مردم این شهر شده وجود پدیده هایی همچون بدحجابی و پوشش نامتعارف، سگ گردانی، دوچرخه‌سواری دختران در معابر عمومی و بکارگیری دختران جوان بزک کرده در آزمایشگاه ها، داروخانه ها، فروشگاه ها و واحد های صنفی می باشد که باید در چارچوب قانون با این پدیده ها برخورد شود.

وی با ابراز تاسف از رواج استفاده مفرط در ابزارهای نوظهور که موجب دوری و عدم حضور نسل جوان در مساجد و پایگاه های بسیج و کم رنگ شدن انجام فرایض واجب شده به والدین جوانان و نوجوانان توصیه کرد که نسبت به تربیت دینی فرزندان خود بی تفاوت نباشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با انتقاد از حضور کم‌رنگ برخی از مسئولان در صفوف نماز جمعه، دغدغه مسئولان شهرستان را همان دغدغه های اسلام در برخورد با ناهنجاری ها بیان کرد و افزود: متاسفانه برخی افراد با بزرگ نمایی بعضی از معضلات شهر بیشتر موجب بدنامی و مخدوش کردن چهره این شهر شده اند.

وی با اشاره به آمار 37 درصدی وقوع طلاق در تهران بیان کرد: در حالی که طلاق در کشور در سال 94 نسبت به سال 93 رشد 11 درصدی داشته در استان اصفهان 9 درصد و این رقم در شاهین شهر 6.7 درصد می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.