۱۲:۰۳ - سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

بررسی الزامات انقلابی گری؛

امام انقلابی و امت انقلابی

آنچه که این روزها مورد عنایت و دغدغه رهبر انقلاب است همان انقلاب، انقلابی گری و انقلابی ماندن امت در راه امام انقلابی است و بر عموم ملت فرض است با شناخت هرچه بیشتر و بهتر انقلاب اسلامی راه امام انقلابی را تداوم بخشند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ محمدرضا محمدی/ همه ساله همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) حرف ها و صحبت های تازه و جدیدی از بیان دوستان و شاگردان حضرت امام(ره) و هم در رویکرد تبلبغاتی امام ستیزی، امام زدایی و تحریف امام توسط دشمنان، امسال هم همانگونه که شاهد اقدام خبیثانه روباه و استعمار پیرانگلیس در راستای تحریف شخصیت حضرت امام(ره) بودیم.

همچنین در مقابل شاهد تبیین شاخصی جامع و کامل از حضرت امام(ره) در بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت امام بودیم که این ویژگی بیانگر مثلث وجودی حضرت امام با سه ضلع ایمان، تعبد و انقلابی گری می باشد و آنچه که این روزها و حتی از ماهها قبل مورد عنایت و دغدغه رهبر انقلاب است همان انقلاب، انقلابی گری و انقلابی ماندن امت در راه امام انقلابی است که بر عموم امت اسلامی فرض است که با توجه به منویات حضرت امام خامنه ای در این راستا ضمن شناخت هرچه بیشتر و بهتر انقلاب اسلامی راه امام انقلابی را تداوم بخشند. در ذیل به برخی از الزامات روحیه انقلابی و انقلابی گری امام راحل و امت امام می پردازم.

1- برخورداری از روحیه تقوای دینی و سیاسی

2- برخورداری از روحیه جهادی

3- دشمن شناسی

4- دشمن ستیزی

5- هوشمندی و ریرکی در مقابل توطئه ها و تهدیدات دشمن

6- حرکت جهادی

بنابراین شاخص ها و سنجه های انقلابیگری، منظومه ای کامل و نقشه راه جامعی است که مسیر آینده انقلاب را ترسیم و برتری (هژمونی) گفتمان انقلاب را حفظ می نماید. منظومه انقلابیگری با ایجاد صف بندی انقلابی در مقابل غیرانقلابی، معادلات جریان نفوذ و شبکه همکار داخلی را برای استحاله هویت انقلاب، مختل می سازد.  امید آنکه خداوند توفیق عنایت فرماید تا با روحیه انقلابی حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.