۱۰:۲۰ - دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی:

انتخاب مجدد روحانی برای دوره دوم بستگی به بهبود شرایط اقتصادی است/ به روز نبودن، مشکل اصولگرا در انتخابات اخیر

قادری گفت: امروز دیگر تاکتیک تخرب احمدی نژاد از سوی دولتمردان برای رای آوری و خارج کردن رقیب از میدان رقابت جوابگو نیست، بنابراین دولتمردان سعی در بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم برای رای آوری باشند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ غلامسحین قادری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز،  در توضیح و تشریح برخی از مواضع دولتمردان  و رئیس جمهور در مسائل اجتماعی و بیان مواضع قابل تامل و زاویه دارا با سیاست های نظام  اظهار کرد: به نظر من مطرح ساختن  مواضع اخیر رئیس جمهور  که به صورت عریان مخالفت را بیان می کند،   نشان از وجود یک تفاوت ماهیتی است  که از ابتدا وجود داشته است ولی امروز مشخص تر شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدا در نهاد رئیس جمهور و دولتمردان دولت یازدهم چنین تمایز و تفاوت دیدگاهی با سیاست های کلان نظام وجود داشت،  گفت: ولی بنابر دلایلی چون رای اوری  درانتخابات سعی می شد که به صورت پنهان  گام بردارند، استفاده مکرر از کلام و سخن رهبری فقط در حد شعار یکی از این تاکتیک ها برای پنهان کاری ماهیت خود بود.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد:  نکته ای که در حال حاضر  مطرح است اینکه دولتمردان  و رئیس دولت یازدهم اخیرا مواضع  و دیدگاه های ماهیتی  خود را که از ابتدا مد نظر داشته است به صورت عریان  و شفاف در جامعه مطرح می کند  تا یک گفتمان خاصی را رواج دهد.

وی با اذعان به اینکه انتخاب مجدد حسن روحانی برای دوره بعدی؛ امروز در هاله ای از ابهام است و دولتمردان به خوبی به این امر واقف هستند، تاکید کرد:  رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری براساس جیبشان و مسائل اقتصادی است، بنابراین انتخاب مجدد دولت فعلی در گرو بهبود شرایط اقتصادی  است که البته با این روند بعدی به نظر می رسد.

قادری عنوان کرد: امروز دیگر تاکتیک تخریب احمدی نژاد از سوی دولتمردان برای رای آوری و خارج کردن رقیب از میدان رقابت جوابگو نیست، بنابراین دولتمردان سعی در بهبود شرایط اقتصادی  و معیشتی مردم برای رای آوری باشند.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد:  در کابینه دولت یازدهم چند وزیر با دارایی های هزار میلیارد تومانی وجود دارد ، بنابراین  زیاد نمی توان انتظار تامین منافع مستضعفین جامعه را از این کابینه داشت.

وی ابراز کرد: امروز تنها ماوا و جایگاهی که می توان با اطمینان خاطر به آن تکیه کرد و به مدد از آن به سلامتی از پیچ تاریخی عبور کنیم، ولایت فقیه و رهبری است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.