۱۴:۳۴ - پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۲

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام کرد:

انهدام باند سارقان داخل خودرو در شاهین شهر

سه جوان 18 ساله که با تشکیل باندی با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت لوازم داخل خودروهای پارک شده در سطح خیابان ها می کردند توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ غلامعباس بلفکه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودروهای پارک شده در سطح خیابان های شهر موضوع شناسایی ودستگیری سارقان در دستور کار ماموران فرماندهی قرار گرفت.

download

وی افزود: ماموران در این راستا تحقیقات وسیعی را انجام دادند که سرانجام پس از چند هفته تلاش شبانه روزی و اقدامات ویژه ی پلیسی و استفاده از دوربین های مدار بسته رد پای سه جوان 18 ساله که با تشکیل یک باند با همکاری هم به صورت حرفه ای اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای شهروندان می کردند؛ به دست آمد.

این مقام مسئول عنوان داشت با به دست آمدن هویت متهمان ماموران با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی هر سه متهم جوان را دستگیر و در بازرسی از منازل آن ها تعدادی مدارک مسروقه متعلق به افراد مختلف را کشف کردند.

سرهنگ بلفکه با اعلام اینکه متهمان پس از سرقت اموال مسروقه را به یک مالخر می روختند گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز طی یک عملیاتن ویژه دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.