۱۴:۱۵ - یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

توصيه هاي پليس در آستانه چهارشنبه آخر سال

نيروي انتظامي در آستانه فرا رسيدن آخرين چهارشنبه سال، با بيان اينکه اهتمام پليس تأمين نظم و امنيت است، اطلاعيه اي را به شرح زير صادر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همزمان با فرا رسيدن آخرين چهارشنبه سال (چهارشنبه سوري) در راستاي کاهش صدمات و خسارات، حفظ نظم و امنيت جامعه، اطلاعيه اي را صادر کرد.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است؛

بلوغ فرهنگي و اجتماعي مردم قانونمند ايران اسلامي در سالهاي اخير به کاهش چشمگير خسارات، لطمات جاني و مالي ناشي از حوادث چهارشنبه آخر سال منتج شده است.

کاهش صدمات جاني و مالي ناشي از حوادث چهارشنبه آخر سال، بيانگر افزايش همدلي و همراهي صميمانه تمامي اقشار جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با نيروي انتظامي و توجه به آموزش‌هاي ارائه شده از سوي ناجا، سازمان‌هاي همکار و رسانه‌ها بوده است.

تجربه تلخ خانواده ها در پس رفتارهاي غيرقانوني و ناهنجار برخي افراد که مخل نظم و امنيت هستند، اراده نيروي انتظامي را در برخورد با هنجارشکنان تقويت و دو چندان کرده است و خريد و فروش مواد خطرآفرين، انفجاري و احتراقي که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش مي نمايد، ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

در اين اطلاعيه با بيان اينکه اهتمام نيروي انتظامي بر تأمين امنيت فرد فرد جامعه است، با اعلام برخورد جدي پليس با هنجارشکنان و تمامي کساني که مترصد ايجاد ناامني براي هموطنان هستند، تاکيد شده است ؛ قانون‌شکني و ايجاد مزاحمت در هيچ آيين و فرهنگي پذيرفته نيست و پليس از طريق سامانه 110 آماده دريافت گزارشات مردمي است.

برهمين اساس نيروي انتظامي براي پاسداشت حقوق شهروندان و در راستاي کاهش حوادث احتمالي چهارشنبه آخر سال با تاکيد بر کوچه محوري از مردم عزيز و شريف خصوصاً تمامي والدين مي خواهد تا در چهارشنبه پاياني سال در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقيق آنها از بروز حوادث تلخ و ناگوار پيشگيري کنند.

در پايان اين اطلاعيه آمده است: اميدواريم، امسال نيز همچون سنوات گذشته با همکاري و همياري شهروندان با پليس و در سايه امنيت و آرامش، روزهاي پاياني سال را با کمترين حوادث سپري کنيم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.