۱۲:۳۴ - دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

در چهارمین مرحله؛

120 دانش آموز شاهین شهری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس چهارمین کاروان راهیان نور با 120 دانش آموز از هنرستان های شاهین شهر با سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر هنرستان های منطقه شاهین شهر با بدرقه اولیاء دانش آموزان، مربیان و مسئولان آموزش و پرورش راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

در این کاروان 120 دانش آموز از هنرستان های شاهین شهر با سه دستگاه اتوبوس به منظور آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در آیین بدرقه دانش آموزان شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس را میزبانان اصلی این سفر دانست و به بهرمندی بیشتر از تمامی لحظات این سفر تاکید کرد.

وی آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری و ایثار شهدای والامقام دانست و تصریح کرد: بسیاری از شهدا با وجود داشتن سن کم و دانش آموز بودن کلاس های درس را رها کرده و با بدرقه خانواده ها برای عزت و سربلندی و دفاع از کشور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

شفیعی آشنایی نسل جوان با فداکاری های دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی الگو و اسطوره های ارزشی دوران دفاع مقدس، تبین عظمت و اعتلای انقلاب اسلامی، معرفی و حفظ ارزشهای دفاع مقدس و مناطقی که هر وجب آن با خون هزاران شهید حفظ شده و ثبت، ضبط و انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس را از اهداف برگزاری اردوهای دانش آموزی راهیان نور عنوان کرد.

وی دانش آموزان را سفیران شهرستان در این سفر توصیف و ضمن تاکید بر بهره مندی از لحظات این سفر خاطرنشان کرد: در بازگشت از سفر وظیفه دارید روایتگر دفاع مقدس برای دوستان خود باشید.

محمدحسین اسدی یکی از دانش آموزانی که امروز همراه دیگر دانش آموزان به مناطق عملیاتی اعزام می شد به خبرنگار پایگاه خبری شاهین نا؛ گفت: علیرغم اینکه چندین بار همراه خانواده از این مناطق بازدید کرده ام اما همچنان اردوی راهیان نور برایم تازگی دارد و آرامش بخش است.

محمدحسین اسدی اعتقاد داشت آرامش و حس خوبی که در مناطق عملیاتی به انسان دست می دهد بواسطه وجود شهدایی است که خالصانه برای رضای خدا و دفاع از کشور مبارزه کرده و به شهادت رسیده اند است.

مهدی دیگر دانش آموزی بود که امروز برای اولین بار اعزام می شد با وجود اینکه از مناطق عملیاتی جنوب شناخت چندانی نداشت و تاکنون از نزدیک این مناطق را ندیده بود اما احساس خوبی داشت و مطمئن بود این سفر با دیگر سفرهایی که رفته متفاوت است و تجربه خوبی برایش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.