۱۵:۲۲ - سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

شهردار لایبید:

جوانان باید مراقب باشند تا دشمن با نفوذ در تفکر آنان را از مسیر اصلی انقلاب دور نکنند

مسعودی شهردار لایبید به جوانان گفت:همچون گذشته حافظ آرمان های انقلاب و خون پاک شهیدان باشند تا خدای نکرده دشمن نتواند با نفوذ در تفکر آنان مسیر انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود دور سازد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  به نقل از روابط عمومی شهرداری لایبید به مناسبت سی و هشتمین فجر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور جمعی از مسئولان بخش میمه و  شهر لایبید، امام جماعت، خانواده معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان و معلمان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهر مراسم جشن انقلاب در تالار اجتماعات برگزار شد.

مسعودی شهردار لایبید در این مراسم ضمن تبریک سالروز 38 امین طلیعه فجر انقلاب اسلامی و گرامی داشت یادو خاطره امام راحل و شهدای عظیم الشان به جوانان توصیه کرد: همچون گذشته حافظ آرمان های انقلاب و خون پاک شهیدان باشند تا خدای نکرده دشمن نتواند با نفوذ در تفکر آنان مسیر انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود دور سازد.

در ادامه امام جماعت شهر در خصوص توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و شرکت در نماز جماعت و جلسات قرآنی تذکر داد.

کریمی رییس شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از کلیه شرکت کنندگان در این جشن با شکوه، خواستار شرکت گسترده در راهپیمائی 22 بهمن و زدن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی شد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو از همه شهروندان خواست با حضور خود پای صندوق های رأی جواب یاوه گویان و مسکبران را هرچه کوبنده تر بدهند.

اهدای لوح سپاس به رسم یادگار به معلمان و همچنین فعالان فرهنگی و ورزشی، اجرای سرودهای انقلابی، قرائت دکلمه، پخش کلیپ های انقلابی، مسابقات مهیج و حرکات ورزشی هنرجویان رزمی کار و اجرای برنامه توسط حافظین قرآن از دیگر بخش های متنوع و جذاب این مراسم بود.

این مراسم با همکاری روابط عمومی شورای اسلامی شهر لایبید، کانون فرهنگی منتظران ظهور این شهر، پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) شهر لایبید برگزار شده بود

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.