۱۰:۱۰ - چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

روزهای انقلاب در قاب نقاشی طولی کودکان شاهین شهری به تصویر کشیده شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر ایستگاه نقاشی طولی برپا کرد و جمعی از کودکان و نوجوان روزهای خاطره انگیز انقلاب را به تصویر کشیدند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ به مناسبت ایام با شکوه دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر با برپایی ایستگاه نقاشی طولی میزبان جمعی از کودکان و نوجوان برای به تصویر کشیدن روزهای انقلاب بود.

مدیر کانون پرورش مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر هدف از برگزاری این برنامه ها را آشنا کردن کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و دست‌آوردهاي انقلاب اسلامي به زبانی جذاب و غیرمستقیم است چرا که کودکان و نوجوانان این نسل، روزهای انقلاب را درک نکرده‌اند و ما وظیفه داریم که آنها را با این ارزش‌ها آشنا کنیم.

وی افزود:در این طرح ابتدا مربیان فرهنگی این مرکز با توجه به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به معرفی ایام و وقایع پرداخته و گوشه‌هایی از عملکرد حکومت پهلوی را برای آشنایی اعضا توضیح دادند و سپس با مشارکت اعضا مقایسه‌ای بین وضعیت کشور در زمان حکومت پهلوی و ایجاد تغییرات مثبت در زمان انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای این انقلاب به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

در ادامه تصویرگران انقلاب در قالب 15 گروه برگزیده دانش آموزان مدارس شاهین شهر طی دو مرحله مدارس و کانون اجرا در مسابقه نشریه دیواری به رقابت پرداختند.

فریبا پسنده در ادامه به برپایی ایستگاه نقاشی طولی با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان اشاره کرد و افزود: در این طرح نیز تصویرگران نونهال انقلاب با قلم رنگین خود بار دیگر تصاویر انقلابی بهمن 57 با حضور کودکان را به تصویر بکشند و با رنگ آمیزی نقاشی های خود احساسات پاک و زیبای خود را بیان کنند. در پایان از شرکت کنندگان این مراسم با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.