۲۲:۳۹ - چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

نتایج نظر سنجی سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: آخرین نظرسنجی نشان می دهد که کیفیت خدمات این سازمان مورد قبول عامه مردم است.

MRREZAEE

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، پایش خدمات و بررسی سطح توقعات جامعه هدف از جمله اصولی است که می تواند فرآیند بهره‌وری بیشتر از یک سازمان خدمات رسان، افق‌های روشنی را ارائه دهد.

در نتیجه چنین تفکری، سازمان اتوبوسرانی شاهین شهر و حومه همواره با استفاده از ابزارعلمی و بصورت ادواری دست به پیمایش خدمات خود زده و با اعلام نتایج نظر سنجی‌های ابتکاری قواره خود را در نظام خدمات شهری و ورانداز می نماید.

رضا رضایی مدیر عامل این سازمان با ارائه نتایج آخرین نظرسنجی صورت گرفته، گفت: خوشبختانه میزان رضایتمندی مردم نشان می دهد که گام‌های برداشته شده در برنامه اول این سازمان موزون با هد‌ف‌گذاری‌ها بوده و پوششی مثبت و اثرگذار داشته است.

 وی افزود: توسعه خدمات بدون  در نظر گرفتن میزان رضایت عمومی یک کار عبث و زینتی است، و لذا هرگز مورد نظر سازمان نیست.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی افزود: آخرین نظرسنجی نشان می دهد که کیفیت خدمات این سازمان مورد قبول عامه مردم است.

وی اضافه کرد:در این نظر سنجی که بصورت نقطه به نقطه صورت گرفت و چگونگی خدمات در دورترین ایستگاه در هر محله مورد سنجش قرار گرفت نشان داد، درک درستی از نقاط ضعف و قوت در دست است که می توانیم بر اساس آن سازمان را توانمندتر نمائیم.

رضارضایی خاطر نشان کرد: طرح نتایج این نظرسنجی در شورای عالی سازمان موجد تشویق شد و از اینکه پرسنل زحمتکش ناوگان با حساسیت و بصورت علمی وظایف خود را انجام می دهند ابراز رضایت گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.