۰۸:۰۲ - دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

مشتزنانی که غیب شدند!

10 روز از مرخصی 20 روزه دو بوکسور ایرانی و سفر مشکوک آنها به چین گذشت اما هنوز خبری از آنها نیست و احتمال می رود آنها بی سرو صدا پناهنده شده باشند.

به گزارش شاهین نا؛ فروتن گل‌آرا و سجاد محرابی دو بوکسور ملی‌پوش ایران هستند که خبر سفر مشکوک و ناگهانی آنها به چین، سوم دی  رسانه ای شد.

احسان روزبهانی اولین کسی بود که به رفتن این دو واکنش نشان داد و فدراسیون نشینان را در راهب کردن این ورزشکاران مقصر دانست، اما وی خیلی زود حرفهای خود را پس گرفت و مشخص نشد از این موضوع شاکی است یا قبول کرده است که این دو بوکسور با هزینه شخصی راهی شده اند و تنها نقش مسئولان فدراسیون در راهی کردن آنها به کشور چشم بادامی ها دادن مرخصی بوده است .

ناطق نوری ، رییس فدراسیون بوکس در خصوص سفر دو بوکسور به چین گفت: باید بدون این دو بوکسور تیم را آماده حضور در تورنمنت مجارستان که اواسط بهمن ماه برگزار می شود کنیم.

ناطق نوری اعلام کرد: صحبت هایی با روح الله حسینی نایب رییس فدراسیون داشتم و متوجه شدم فروتن گل آرا و سجاد محرابی از او مرخصی گرفتند. وقتی که  حسینی  اینگونه صحبت می کند، علیرضا استکی مربی تیم ملی هم اذعان دارد که آنها مرخصی گرفته اند پس در واقع با هماهنگی، از اردوی تیم ملی جدا شده و بعد از بازگشت در صورتی که کادر فنی صلاح بداند می توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

هرچند فدراسیون نشینان برای بازگشت دو بوکسور وعده بازگشت 20 روزه دادند ولی با گذشت یک ماه هنوز خبری از این دو مشتزن نیست. مشخص نشده است چرا حضور آنها در اردوی تدارکاتی تا این حد طول کشیده، اما خبرهایی نیز شنیده می شود که بوکسورهای ایران در مسابقات زیرزمینی حضور پیدا کرده‌اند.

البته شایعه پناهنده شدن آنها هم مطرح است و باید دید مسئولان فدراسیون این بار برای غیب شدن مشتزنان خود چه بهانه ای می آورند؟

فدراسیون نشینان بعد از گذشت یک ماه ترجیح داده اند درباره این موضوع سکوت اختیار کنند و هنوز پاسخ صریحی از هیچ کدام از مسئولان برای اینکه سرنوشت این ورزشکاران چه شده دریافت نکرده ایم.

استکی:دو ملی پوش طبق شنیده ها در چین تمرین می کنند/نفرات جایگزین به خوبی تمرین می کنند

علیرضا استکی گفت: سجاد محرابی و فروتن گل آرا حدود یک ماه پیش از ایران رفتند و همانطور که ما شنیده ایم در چین تمرینات خود را پیگیری می کنند، آن دو هر وقت برگردند درصورتی که اسامی آنها جایی ثبت نشده باشد، باید برای رسیدن به پیراهن تیم ملی طبق ضوابط ما عمل کنند.

وی ادامه داد: شرایط اردو مناسب است و ما نفرات خوبی را در اردو داریم و وضعیت دو ملی پوش غایب هم طبق اطلاع من با یک حامی مالی به چین رفته اند و آنجا تمرین می کنند و مسابقه می دهند.

باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.