۱۰:۱۶ - دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴

ارکان نظامی در پروژه نفوذ فرهنگی!

فرمانده، افسر و پیاده نظام نفوذ فرهنگی!

پس از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، پیرامون پروژه نفوذ پس از برجام گویا مسئولین بالاخص آنهایی که سهمشان در حوزه فرهنگ بود در خواب زمستانی به سر می بردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، پس از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، پیرامون پروژه نفوذ پس از برجام گویا مسئولین بالاخص آنهایی که سهمشان در حوزه فرهنگ بود در خواب زمستانی به سر می بردند.

هر صدایی را که به هشدار دادن و گوشزد کردن نفوذ در راستای سخنان رهبر عظیم الشان انقلاب، بلند می شد با زدن برچسب های افراطی و حتی داعشی خواندن مخالفین در نطفه خفه کردند. حال با گذشت چندین ماه از این وقایع و اتفاقات باید آرام آرام منتظر نتایج این پروژه ها بود. از همان زمان که جک استراو به ایران آمد و آزادانه با هیئت همراه در شهرهای ایران با نقاب توریست قدم زد، گویا به دلها الهام شده بود که اینها برای شناسایی آمده اند و نقش اطلاعات عملیات در جنگ های سخت را بازی خواهند کرد.

در اولین اقدام این گروه پس از بازگشت، این وزیر توریست مسلک گزارش مبسوطی به دولت متبوعش ارائه داد که قطعا خاطره نویسی و سفرنامه نویسی به سبک ناصر خسرو نبوده است بلکه نقشه راهی برای شناسایی افکار، اعتقادات و خواسته های مردم ایران بوده است برای نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر غربی. تا بتوانند به راحتی برای رویارویی با نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران اسلامی برنامه ریزی کنند.

اما به عنوان پیاده نظام این حرکت باید اشاره ای به حضور برخی از هنرمندان وطنی به عنوان کارچاق کن شبکه های بیگانه اشاره کرد. که بعضا با آثار ضد وطنی برای جشنواره های خارجی تولید خوراک می کنندو ذیل عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران بدترین اتهامات را به نظام وارد می کنند..

پروژه نفوذ، اما روی دیگری هم دارد که جدای از فرمانده و کارچاق کن نیاز به افسر اجرایی هم دارد. در تازه ترین این اقدام ها که احتمالا در ادامه پروژه استراو بوده است دولت عربستان سعودی اقدام به تاسیس شبکه ای وهابی به زبان فارسی  کرده است و در اعلامی رسمی توسط وزیر فرهنگ و ارتباطاتشان هدف اصلی آن، معرفی جامعه سعودی به مردم ایران خوانده می شود. قطعا منظور وزیر فرهنگ سعودی، اسلام ناب محمدی نبوده است زیرا خود این دولت با رفتارهای خصمانه اش در سالهای گذشته و حمایت مستقیم از تروریست ، نماد اسلام آمریکایی است.پس می توان نیک دریافت  که زمانی که مسئولین ما در بازی های روزمره سیاسی غرق شده بودندو جذابیت آن چشمشان را بسته بود، دولت ناقص عربستان که والد نابکار داعش جنایتکار است به فکر نفوذ فرهنگی بین جوانان ایران شیعه نشین افتاده اند و برای متزلزل کردن افکارشان برنامه دارند. و در این راستا از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد.

پس باید گفت: به هوش و به گوش باشید و همگی چشمتان به دهان فرمانده، رهبر و مقتدایمان باشد.

سید رسول زهرایی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.