۲۰:۱۰ - جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴

سپاهان اصفهان 2 - نفت تهران 1؛

سورپرایز دقیقه نودی استیماچ/ سپاهان به صدر نزدیک شد

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم های سپاهان اصفهان و نفت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم های سپاهان اصفهان و نفت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ به سود سپاهان به پایان رسید.

ایگور استیماچ که برای اولین بار روی نیمکت سرمربیگری سپاهان می نشست برای این دیدار از ترکیب رحمان احمدی، حبیب گردانی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، علی کریمی، فوزیل موسی اف، محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی استفاده کرده بود و علیرض منصوریان که دست یه تغییر ترکیبش زده بود، وحید شیخ ویسی، مهدی شیری، سیامک کوروشی، کارلوس سانتوس، سعید لطفی، محمد دانشگر، وحید حمدی نژاد، آرش رضاوند، عباس بوعذار، حمید بوحمدان و علی قربانی را به میدان فرستاده بود.

بازی در هوای صاف و سرد فولادشهر با سوت علیرضا فغانی آغاز شد و دو تیم به مصاف هم رفتند. بازیکنان سپاهان دقایق اول را پرشور آغاز کردند و توانستند موقعیت هایی نصفه و نیمه روی دروازه مهدی شیری ایجاد کنند.

بازی در اواسط زمین دنبال می شد تا اینکه در دقیقه ۳۲ بازی تیم نفت صاحب یک ضربه پنالتی شد و حمید بوحمدان در دقیقه ۳۴ توپ را به آسمان زد تا بهترین موقعیت این تیم تا اینجای بازی را خراب کند.

دو دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۳۶ بازی و در تکاپوی شادی سپاهان به خاطر خراب شدن پنالتی نفت، شاگردان منصوریان موفق شدند از اشتباه عقیلی استفاده کنند و با شوت علی قربانی به گل برسند.

در ادامه شاگردان استیماچ حملات را بیشتر کردند تا اینکه در دقیقه ۴۵ بازی و از پشت محوطه جریمه، محمدرضا خلعتبری دروازه نفت را هدف گرفت که توپ به شریفی خورد و وارد دروازه نفت شد تا نیمه اول با تساوی ۱ بر ۱ به پایان برسد.

نیمه دوم بازی آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی شاگردان منصوریان یک موقعیت بسیار مناسب را از دست دادند و مدافعان سپاهان توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. در ادامه نیز تلاش دو تیم برای بازکردن دروازه ها ثمری نداشت تا اینکه در دقیقه ۹۰ بازی، حمدی نژاد در محوطه جریمه روی فاضلی خطا کرد و سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که هادی عقیلی توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند تا سپاهان ۳ امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.