۰۸:۴۸ - چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴

مصیبت عظمای دولت سوژه شد!

شوخی خنده‌دار کاربران اینترنتی با سخن عجیب وزیر اقتصاد!+عکس

در پی اظهارات وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید و مصیبت عظما خواندن شب واریز یارانه ، در رسانه های مختلف شاهد اعتراض مردم به این سخنان هستیم و در حال حاضر کاربران اینترنتی نیز با شوخی ِ تلخی که با طیب نیا انجام داده اند ، به نوعی اعتراض خود را نیر نشان داده اند .

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، در پی اظهارات وزیر اقتصاد دولت تدبیر و امید و مصیبت عظما خواندن شب واریز یارانه ، در رسانه های مختلف شاهد اعترا مردم به این سخنان هستیم و در حال حاضر کاربران اینترنتی نیز با شوخی ِ تلخی که با طیب نیا انجام داده اند ، به نوعی اعتراض خود را نیر نشان داده اند .

یکشنبه ۲۵ مرداد امسال بود که وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در سخنان عجیب اما قابل انتظار گفت : روز واریز یارانه های نقدی برای دولت را «مصیبت عظما» توصیف کرد.

image384047

به گزارش بهجت نیوز ؛ در حالی طیب نیا در سخنان خود از واژه مصیبت عظما برای پرداخت یارانه ها استفاده می کند که علی رغم اینکه مجلس دست دولت را برای حذف یارانه بگیران ثروتمند باز گذاشته، اماتاکنون هیچ فعالیتی انجام نشده است.

این سخنان عجیب مرد اقتصادی دولت باعث شده تا کاربران شبکه های اجتماعی دست به کار شوند و واکنش خود را نسبت به این موضوع نشان دهند.

 

9327f377-0e5c-44ff-a26a-09922ba61e4f

تعابیر مردان اقتصادی دولت یازدهم درباره یارانه نقدی رفته رفته تند تر و موضع گیری ها بر علیه یارانه علنی تر می شود.

حال سوالی که باید از وزیر دولت تدبیر و امید پرسید این است که آقای وزیر معوقات بانکی ویژه‌خواران مصیبت عظما نیست؟ مشکل گرانی و بیکاری مصیبت عظما نیست؟ فقط همین ۴۵ هزار تومانی که هر ماه به مردم داده می‌شود مصیبت عظما است؟

منبع: راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.