۱۵:۱۴ - جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

اعدام فجیع دو عراقی توسط داعش+تصاویر

گروه تروریستی تکفیری داعش عصر روز گذشته دو جوان اهل سنت عراقی ساکن در شهر مرزی “القائم” واقع در نقطه صفر مرزی دو کشور عراق و سوریه را به اتهام فساد فی الارض و ارتکاب مسائل غیر اخلاقی به طرز فجیعی اعدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” گروه تروریستی تکفیری داعش عصر روز گذشته دو جوان اهل سنت عراقی ساکن در شهر مرزی “القائم” واقع در نقطه صفر مرزی دو کشور عراق و سوریه را به اتهام فساد فی الارض و ارتکاب مسائل غیر اخلاقی به طرز فجیعی اعدام کرد. بنابر این گزارش، نیروهای داعش این دو جوان را به دو شیوه پرتاب از پشت بام یک ساختمان با دست و پا و چشم بسته و شلیک گلوله به پشت سر اعدام کرده است.

1227718_792
اعدام این دو جوان در حالی است که از زمان حمله نیروهای داعش در ماه رمضان سال گذشته به عراق و تصرف بخشهای وسیعی از استانهای سنی نشین نینوی، صلاح الدین و الانبار، تاکنون هزاران نفر از اهالی این مناطق به بهانه های گوناگون توسط نیروهای داعش به شیوه های مختلفی همچون آتش زدن، شلیک آرپی جی، غرق کردن در استخر، به صلیب کشیدن، گردن زدن با چاقو و تبر و شمشیر و … اعدام شده اند.
1227722_646
نیروهای داعش اعدام قربانیان خود را در ملا عام انجام میدهند این اقدام با هدف ایجاد رعب و وحشت و به منظور بازداشتن اهالی مناطق تحت سیطره این گروه تکفیری مورد حمایت ترکیه و عربستان سعودی از هرگونه اعتراض به قوانین سختگیرانه مبتنی بر آموزه های فرقه انگلیس ساخته وهابیت صورت می پذیرد.
1227719_347
1227720_565 1227721_500

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.