۲۰:۵۶ - یکشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۴

به مناسبت هفته دولت؛

فرماندار با رئيس و كاركنان دانشگاه پيام نور شاهين شهر دیدار کرد

به مناسبت هفته دولت فرماندار شهرستان با رئيس، اعضا هيئت علمي، اساتيد، و كاركنان دانشگاه پيام نور شاهين شهر ديدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نفل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، در جمع پرسنل و اعضا هیئت علمی دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: خون پاک شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدا در تداوم انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت.

وی اضافه کرد: امنیت، آرامش و عزت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگزی جوانانی هستیم که از تمام هستی خود در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی گذشتند.

علیرضا بصیری در ادامه ضمن تشرح برنامه ها و رویکردهای دولت تدبیر و امید با نگرش عقلانی و خردمندانه آن در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و همچنین دستاوردهای حاصله در دولت تدبیر و امید بویژه در مذاکرات هسته ای و نقش برجسته اعضا تیم هسته ای در تثبیت جایگاه عزتمندانه کشور و حقوق حقه امت در عرصه بین الملل  پرداخت و اقدامات صورت گرفته در زمینه های معیشتی و رفاهی مردم جامعه و رسیدگی به امورات جوانان و اشتغال را نیز برشمرد.

وی در ادامه به جایگاه و نقش دانشگاه پیام نور در شهرستان و تلاشهای صورت گرفته در زمینه توسعه علمی و ارتقا آموزشی و زحمات ریاست و کارکنان آن اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر یکی از مجموعه های بسیارخوب شهرستان است که مرهون مدیریتی شایسته، دلسوز و فعال با همراهی پرسنلی وظیفه شناس که با همدلی و مهربانی وتلاش وظایف خود را به انجام می رسانند که این زجمات شایسته قدردانی است.

دکتر سیدرامین غفاری رئیس مرکز پیام نور شاهین شهر به نقش و جایگاه کارمندان در دستیابی به اهداف و برنامه های سازمانی و تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

مهندس امینی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان اصفهان نیز به استعداد و ظرفیت و جذابیت های گردشگری شهرستان اشاره کرد و به تشریح برنامه ها و طرحهای پیش بینی شده جهت اجرا و توسعه گردشگری در شهرستان را تشریح کرد.

در پايان اين ديدار به مناسبت هفته دولت از كاركنان و پرسنل نمونه اين دانشگاه با اهدای لوح سپاس تقدير بعمل آورده شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.