۰۹:۵۰ - دوشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۴

برای اولین بار در اصفهان؛

طرح مطالعاتی- تربیت مربی اندیشه‌های امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

با حضور اساتید برجسته کشوری برای اولین بار دوره طرح مطالعاتی و تربیت مربی ندیشه‌های امام خمینی(ره) در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، برای اوّلین بار در کشور و استان اصفهان، دوره‌ مطالعاتی و تربیت مربی اندیشه‌های امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. در این دوره که به همت مجموعه فرهنگی تحقیقاتی اندیشه امام اصفهان برگزار می‌شود اساتید برجسته‌ اندیشه‌ امام خمینی(ره) نظیر حجج اسلام علیرضا پناهیان، حجت الاسلام دکتر سیدحمید‌روحانی، حجت الاسلام رحیمیان، دکتر وحید یامین پور، دکتر مظفر نامدار، دکتر علی جعفری و… حضور خواهند داشت.

محمدرضا اسحاقی مدیر طرح اندیشه امام در توصیف این طرح گفت: طرح مطالعاتی-تربیت مربی اندیشه‌ی امام خمینی(ره) در سه سطح اجرا می شود و هر سطح آن چهار ماه زمان می برد. در هرسطحِ طرح اندیشه‌ی امام به طور متوسط 8 جلد از صحیفه‌ی نور امام خمینی(ره) مورد مطالعه وبحث قرار می‌گیرد. شیوه ی اجرای دوره بدین ترتیب است که مخاطبینِ طرح پس از ثبت نام و دریافت جزوات تهیه شده، باید هر دوهفته یک بار پس از مطالعه‌ی جزوه‌ی مشخص شده برای آن دوهفته، در همایش آموزشی که با حضور اساتید برجسته‌ی اندیشه‌ی امام(ره) تشکیل می شود شرکت نماید و به همین ترتیب پس از 16 هفته و شرکت در 9 همایش کارگاهی، سطح یک پایان می یابد و مخاطبِ طرح در صورت تمایل، می‌تواند در سطح بعدی ثبت نام نماید. در پایان هر سطح نیز آزمون پایان دوره‌ای برگزار می‌شود و به مخاطبینی که حدنصاب نمره را کسب کرده و نیز در همه‌ی جلسات حضور فعالانه داشته اند، علاوه بر هدایای نفیس، گواهینامه‌ی پایان دوره اعطا خواهد شد.

اسحاقی اضافه نمود، علاقه مندان به شرکت در این دوره‌ی آموزشی می توانند به محل ثبت نام طرح اندیشه امام واقع در چهارراه هشت بهشت، خیابان هشت بهشت شرقی، امام زاده شاهزید و یا به دفتر مرکزی مجموعه فرهنگی اندیشه امام اصفهان واقع در خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی، بالاتر از انگورستان ملک مراجعه نمایند.

andishe-emam-teracket

andishe-emam-teracket-back

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.