۰۲:۳۴ - پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

بازرسان گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان

کشف محل تهیه و بسته بندی دوغ فاقد پروانه بهداشتی

در آستانه سال نو و طرح تشدید بازرسی و نظارت بازرسان گروه مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دو روز گذشته چند واحد متخلف را کشف و پلمپ کردند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ روز گذشته در پی دریافت شکایت مبنی بر تولید و بسته بندی دوغ با نام تجاری کوهسار در شرایط غیر بهداشتی بازرسان گروه مهندسی بهداشتمحیط شهرستان شاهین شهر و میمه با اخذ مجوز از دادستان شهرستان به همراه نماینده دامپزشکی و نیروی انتظامی از محلگزارش شده بازرسی بعمل آوردند.

به گزارش بازرسان بهداشت محیط، طبق آثار و بقایای مشاهده شده در محل و همچنین اظهارات خانواده متشاکی، مشخص شد تولید و بسته بندی و درج شماره پروانه جعلی در محل مذکور صورتگرفته است. پرونده مربوطه تشکیل و جهت اقدامات قانونی به دادسرا ارجاع گردید.

توقیف ۱۰۸ کیلو گرم ماهی توسط گروه بهداشت محیط

در انجام بازرسی دیگر، اکیپ بازرسی مشترک با حضور مدیرگروه و کارشناس بهداشت محیط، بازرس اداره دامپزشکی، اتاق اصناف و نیرویانتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن نظارت بهداشتی از مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر، ازعرضه ماهی بصورت دوره گردیدر اتومبیل های سیار جلوگیری و مقدار ۱۰۸ کیلو گرم ماهی که در شرایط نامطلوب نگهداری و عرضه می شد،توقیف  گردید.

۳۵۰ لیتر نوشابه تاریخ مصرف گذشته معدوم شد

همجنین در بازرسی بازرسانگروه مهندسی بهداشت محیط  در قالب کشیک نوروزی و نظارت بهداشتی از مراکز و اماکن بین راهی میمه، ضمنکنترل بهداشتی فضای فیزیکی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عرضه شده ، ابزار و وسایل کار، وضعیت آب آشامیدنی… ، مقدار۳۵۰ لیتر نوشابه تاریخ گذشته توقیف و معدوم گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.