۱۷:۰۰ - جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

برخی دروغ می‌گویند که امام (ره) را قبول دارند/ حذف نیروهای ارزشی از مدیریت جامعه توسط دشمنان داخلی

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با انتقاد از وادادگی، تغییر رفتار و دست کشیدن از اصول و ارزش‌های انقلابی گفت:‌ برخی به دروغ قسم می‌خورند که ما امام (ره)را قبول داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شاهین نا؛ سردار مجتبی فدا  در نخستین یادواره شهدای کوهنورد استان اصفهان با اشاره به سختی‌های انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون اظهار کرد: طی 36 سال گذشته عمده هدف دشمن این بود که نظام جمهوری اسلامی شکل نگیرد و وضعیتی ایجاد نشود که حرف و نظر جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه وجود داشته باشد.

وی به پیش‌بینی دشمن درباره راه‌اندازی هلال شیعی در منطقه خاورمیانه توسط ایران اشاره کرد و افزود: این موضوع به صورت ناخودآگاه در حال شکل‌گیری است و ایران، عراق،‌ سوریه، لبنان و فلسطین در مدار محور مبارزه با آمریکا قرار گرفته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: زمانی که دشمن دید نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند، تلاش خود را برای تغییر روش و رفتار مسئولان آغاز کرد.

فدا به گذر زمان و توانمند شدن جمهوری اسلامی ایران پس از جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: امروز 30 شبکه رادیویی فارسی زبان و 300 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در حال پخش برنامه و بمباران تبلیغاتی ایران است تا ما را مجبور کنند از ارزش‌های به جا مانده از حضرت امام خمینی(ره) و اسلام دست بکشیم.

وی اضافه کرد: اگرچه در کشور نارسایی‌ها و سوءمدیریت‌هایی نیز وجود دارد اما ظرفیت‌های مختلفی در این کشور وجود دارد که می‌تواند ما را به رشد و تعالی برساند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه زمانی ایران وارد کننده بسیاری از کالاها بود، اظهار کرد:  اما امروز ایران در بسیاری از علوم پیشروست و این موضوع نتیجه اتکا بر ظرفیت جوانان ایرانی است.

وی تاکید کرد: دشمن درصدد است که بچه‌های انقلابی‌ و بسیجی‌ را کنار زده تا صحنه کشور از نیروهای ارزشی خالی شود و معضلات فرهنگی و اقتصادی برای ما به وجود بیاورد.

فدا تصریح کرد: همان فردی که پس از جنگ صحنه را از نیروهای انقلابی خالی کرد طی سه تا چهار روز گذشته نمایندگان ما را که قسم خورده‌اند از منافع ملت و خون شهدا حمایت و پاسداری کنند را با نتانیاهو مقایسه می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) افزود: آیا وادادگی، تغییر رفتار و پایین آمدن از اصول و ارزش‌ها باید تا این حد باشد؟ بعد هم می‌گویند ما امام(ره) را قبول داریم، این افراد به دروغ قسم می‌خورند چراکه همان موقع امام (ره)را نیز قبول نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هم امام را قبول ندارند چراکه پس از این همه توهین به امام(ره) دم بر نمی‌آورند و به اعتقاد من این‌ها دروغگو هستند.

فدا ایران را قدرت اول منطقه دانست و گفت:‌ ظرفیت انقلاب ما به حدی رسیده که به جای اینکه در مرزهای خودمان با دشمن بجنگیم، 3 هزار کیلومتر آن طرف‌تر با دشمن در حال جنگ هستیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه 90 درصد کشور سوریه اشغال شده است و تنها کشوری که از سوریه دفاع کرد جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: با فرهنگ شهادت و سازماندهی گردان‌های شیعی در این کشور، مناطق بسیار زیادی از داعش پس گرفته شد.

وی با بیان اینکه داعش تا نزدیکی بغداد پیشروی کرده بود و در حال نابودی بسیاری از منابع عراق بود، اظهار کرد: با درایت و تسلط مقام معظم رهبری و مرجعیت شیعه ظرفیتی ایجاد شد که گردان‌های بسیاری در عراق سازماندهی و مشغول فعالیت شدند.

فدا با اذعان به اینکه اغلب شهرهای تصرف شده توسط داعش سنی‌نشین بوده‌اند گفت: از ویژگی‌های شاخص شهرهای شیعه‌نشین صبر و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

منبع: فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.