۲۱:۲۹ - سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

بامساعدت مرکزنیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) شاهین شهر؛

یک زندانی زن سرپرست خانوار آزاد شد

شاه نظری مدیرکمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: همزمان با ایام الله مبارک فجر، مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) شاهین شهر با مساعدت خیرین، یک زندانی زن را از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده باز گرداندند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ مدیرکمیته امداد شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: همزمان با ایام الله مبارک فجر، مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) شاهین شهر بامساعدت خیرین، یک زندانی زن را از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده باز گرداندند.

علی شاه نظری اظهار کرد: در سومین روز از دهه مبارک فجر، یک خانم زندانی سرپرست خانوار که بدلیل بدهی در زندان بسر می برد، با مساعدت و همکاری جمعی از خیرین و مرکز نیکوکاری شاهین شهر آزاد شد

مدیرکمیته امداد شهرستان شاهین شهرومیمه تصریح کرد: وی دارای 3 فرزند یتیم بوده و شوهرش دوسال پیش فوت کرده و فرزندان نزد اقوام بسر می بردند. مدت حبس این زندانی در خرداد ماه 93 به پایان رسیده اما به دلیل عدم توانائی در پرداخت مبلغ محکومیت در زندان محبوس بود.

شایان ذکراست کل مبلغ محکومیت این زندانی 150 میلیون ریال بوده که ازطریق رضایت شکاک، کمک اقوام، خیرین و مرکز نیکوکاری محله تامین شده است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.