۱۱:۰۷ - چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

نگرانی برای کمبود مرغ شب عید در استان اصفهان وجود ندارد

رئیس اتحادیه گوشت سفید استان اصفهان گفت: نگرانی برای کمبود ذخیره مرغ شب عید در استان اصفهان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا” اصغر احسان مهر امروز اظهار کرد: استان اصفهان دومین تولیدکننده مرغ در کل کشور است.

وی با اشاره به نوسانات قیمت مرغ در استان اصفهان افزود: هنگامی که عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی نداشته باشد نوسان در قیمت مرغ  تازه ایجاد می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت سفید استان اصفهان تصریح کرد: ما هنگامی که مرغ تازه کشتار روز را از کشتارگاه خریداری می‌کنیم با افزایش 200 تومان به قیمت خرید به فروش می‌رسانیم.

وی تاکید کرد: امروز در سطح استان اصفهان  به ازای هر کیلوگرم مرغ تازه با قیمت 7 هزار 500 تومان فروشندگان مرغ از کشتارگاه خریداری کرده‌اند و مصرف کنندگان می‌توانند به ازای هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه با قیمت 7 هزار 700 تومان و مرغ منجمد با قیمت 5 هزار 500 تومان خریداری کنند.

احسان مهر با بیان اینکه نگرانی برای کمبود ذخیره مرغ شب عید نداریم، ادامه داد: اگر مرغ تولید شده در استان اصفهان به دیگر نقاط کشور فرستاده نشود و تنها برای مصرف کنندگان اصفهان مورد استفاده قرار گیرد با افزایش قیمت مرغ در استان اصفهان  روبه‌رو نمی‌شویم.

وی با اشاره به 800 واحد صنفی فعال در سطح استان اصفهان، یادآور شد: همکاری‌هایی که از طرف اداره پشتیبانی امور دام، اداره تعزیرات، بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه گوشت سفید استان اصفهان صورت گرفته شده است با گران فروشان، عوام‌فریبان و متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.