۰۸:۰۰ - پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

مردم شاهین شهر در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که دست بسته نیستند

در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همه گروه ها و اقشار مردم آمده بودند تا از آرمان های انقلاب اسلامی حمایت و با حضورشان خواب بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برهم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” در طلیعه سی و هفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، روحانیون، دانشگاهیان، مسئولان، دانش آموزان، کارگران، کشاورزان، زن و مرد و پیر و جوان در شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.

مردم شهرستان با حضور گسترده و باشکوه خود امروز به صحنه آمدند و ثابت کردند که همیشه و در تمام عرصه‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و به فرموده رهبر انقلاب در مذاکرات هسته ای دست بسته نیستند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با حمل پلاکارد و دست نوشته هایی از مسیرهای تعیین شده حرکت و شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «هیهات من‌الذله»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، «لغو همه تحریم‌ها شرط مذاکرات است» سر داده و پشتیبانی و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

آمده ایم تا ثابت کنیم دست بسته نیستیم

در شاهین شهر مرکز شهرستان مردم ولایتمدار قبل از ساعت اعلام شده برای شرکت در راهپیمایی در خیابان ها حاضر شده بودند و لحظه به لحظه به صورت گروهی، خانوادگی و یا انفرادی به جمعیت انبوه راهپیمایان می پیوستند.

در راهپیمایی 22 بهمن شاهین شهر حضور پرشور جوانان و سالخوردگانی که به کمک و همراه جوانان شرکت کرده بودند نمود خاصی داشت از یکی از این سالخودگان علت حضورش را جویا شدم که پاسخ داد: از ابتدای این انقلاب در همه راهپیمایی ها شرکت کرده ام و تا جان در بدن و توان دارم شرکت خواهم کرد. این بیانگر آن است که علی رغم تبلیغات و یاوه گویی ها و تحریم و فشارهای ظالمانه استکبار، مردمی که سال 57 با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب را به پیروزی رسانده اند هنوز پای آرمان های این انقلاب هستند و از آن حمایت می کنند

یکی از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن در شاهین شهر علت حضور در راهپیمایی را پشتیبانی از رهبر انقلاب و آرمانهای امام خمینی و شهدا عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که مردمی که این انقلاب را به پیروزی رساندند تا پای جان در راه آرمان های آن نیز ایستاده اند و نیز بدانند که به غلط فکر می کنند که تحریم ها ما را به میز مذاکرات کشانده مطمئن باشند که فشارها و تحریم ها مانع حضور ما در صحنه های انقلاب نخواهد شد و آمده ایم تا ثابت کنیم در مذاکرات دست بسته نیستیم.

من از انقلاب و رهبرم حمایت می کنم و آمریکا هیچ غلطتی نمی تواند بکند.

حضور پرشور و نشاط کودکان و نوجوانان در مراسم جشن باشکوه انقلاب اسلامی حاکی از آن است که آمده بودند تا بگویند اگر چه در سال 57 نبودیم ولی امروز آمده ایم تا به استکبار بگوییم آینده این مرز و بوم در دست ما فرزندان انقلاب خواهدبود و اجازه نخواهیم داد که دشمنان عزت و اقتدار بدست آمده را از ما بگیرند.

دختر بچه هفت ساله ای به نام فاطمه وقتی که دید در حال تهیه خبر از مراسم راهپیمای هستم به همراه مادرش نزد من آمد و از من خواست پیام او را انعکاس بدهم و گفت: من امروز آمده ام تا به کوری چشم دشمنان ثابت کنم که من از انقلاب و رهبرم حمایت می کنم و آمریکا هیچ غلطتی نمی تواند بکند.

راهپیمایان در شاهین شهر پس از پیمودن مسیر های تعیین شده در سه راه نظامی و مقابل بازار بزرگ خرازی تجمع کردند و گروه 22 نفره نوجوانان سوره مبارکه فجر را قرائت کردند و سپس حاجی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم  با سخنان حماسی و انقلابی دستارودها و برکات انقلاب اسلامی و جایگاه ویژه ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه را برشمرد و با اشاره به مذاکرات هسته ای لغو تحریم ها را شرط توافق یک مرحله ای ذکر کرد.

در ادامه مراسم قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن 93 د ر 10 بند توسط محمد بخشی قرائت و بندهای آن با تکبیر الله اکبر و خامنه ای رهبر راهپیمایان تایید شد.

سپس در پایان مراسم نیز پرچم ها و آدمک های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به آتش کشیده شد.

برخی حواشی های دیدنی راهپیمایی 22 بهمن و مراسم جشن 37 سالگی انقلاب اسلامی در شاهین شهر

اتوبوسرانی شاهین شهر برای سهولت تردد و جابجایی شرکت کنندگان در راهپیمایی کلیه اتوبوس های خود را به صورت رایگان به خدمت گرفته بود.

نمایشگاه های کتاب و آموزش هوا فضا، چادرهای هلال احمر، اکیپ های پلیس راهور و نیرو انتظامی، نیروهای آتش نشانی و اورژانس 115 و صندوق های هلال احمر برای جمع آموری کمک های مردمی جهت احداث مراکز درمانی در عتبات عالیات در مسیرهای راهپیمایی مستقر بودند.

گروه رزمی ذوالفقار حوزه مقاومت بسیج امام (ع) با پرچم های یران و ملبس به لباس بسیجی و چفیه در طول مسیر راهپیمایی حضوری پررنگ داشت.

قبل از شروع مراسم راهپیمایی گروه های ورزشی نیز با انجام حرکات ورزشی علاقمندان را متوجه خود کرده بودند.دوچرخه سواران نیز با نصب پرچم ایران عزیز و پوستر بر روی دوچرخه های خود مسیر راهپیمایی را طی می کردند. برخی از دانش آموزان نیز با چهره هایی منقش به پرچم سه رنگ ایران در راهپیمایی شرکت کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.