۰۹:۴۳ - دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر:

دهه فجر یادآوری خاطرات غرور آفرین پیروزی انقلاب اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: دهه فجر یادآور کننده خاطرات غرور آفرین پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” سید حمیدرضا رئیس السادات با اشاره به برنامه های دانشگاه در ایام دهه مبارک و فرخنده فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای باشکوه سی و شش ساله انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه یکی از مهمترین اقداماتی است که دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاهها دنبال می‌کنند.

وی افزود: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی همگام با بسیج و کانون‌های دانشجویی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اقدام به بیان دستاوردهای انقلاب می نماید.

سرپرست واحد شاهین‌شهر تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه جراید بهمن ماه 1357، نشستهای تبیین جایگاه ولایت فقیه و مسائل فرهنگی و سیاسی و اجتماعی مرتبط با انقلاب اسلامی از برنامه های کانونهای دانشجویان دانشگاه در بهمن ماه سالجاری است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، دیدار با جانبازان انقلاب در شهرستان شاهین‌شهر و میمه، حضور در مراسم غبارروبی مزار شهدا، برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی در محوطه مجتمع دانشگاه و برگزاری مراسم‌های جشن با اهدای بسته های فرهنگی از دیگر برنامه های واحد شاهین شهر در خصوص گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس السادات استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای رایانه ای برای انتقال دستاوردهای انقلاب به جوانان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر نرم افزار چندرسانه ای دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی بصورت لوح فشرده و نرم افزار گوشی تلفن همراه بصورت آندروید و جاوا از طریق سامانه ارسال بلوتوث انجام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.