۱۰:۱۳ - سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

بیانیه سازمان بسیج اصناف استان اصفهان در خصوص راهپیمایی 22 بهمن

سازمان بسیج اصناف استان اصفهان با صدور بیانیه ای آحاد ملت ایران را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” سازمان بسیج اصناف استان اصفهان به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای آحاد ملت ایران را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

وحدت کلمه و حضور خود را در صحنه حفظ کنید و یاد امام و انقلاب را زنده نگه دارید.  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

دهه مبارک فجر یادآور همه رشادت ها، ایثارگری ها و فهم و بصیرت ملتی بزرگ است که با انفاس قدسیه حضرت امام خمینی (ره) در دنیای امروز منشاء تحولی شدند که آثار و برکات آن همچون زلال جویباران جاری گشته و آزادی‌خواهان و شیفتگان این طریق مقدس از آن جرعه نوشی می کنند. دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

اصناف و بازاریان در 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی حضوری مسئولانه و متعهدانه در عرصه‌های مختلف داشته‌اند وپشتیبانی بازاریان از مراجع وعلما در تاریخ نشان داده‌شده است و  در همه عرصه‌ها حضوری جدی و مؤثرداشته‌اند.

اصناف و  بازاریان پشتیبان نظام و حامی ولایت بوده‌اندکه نقش این عزیزان در نهضت امام خمینی(ره) و حركت‌های انقلابی قبل از انقلاب تعیین‌كننده بوده است.

یکی از مصادیق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی،بازاریان و اصناف هستند که امروزه اصناف و بازاریان در خط مقدم حمایت از تولیدات داخلی قرارگرفته‌اند .

بازاریان در زمان جنگ با پوشیدن لباس رزم به میدان جنگ آمده و به ندای امام راحل لبیک گفتند و بسیاری هم در این راه شهید و جانباز شدندکه بیش از هزار شهید از جامعه اصناف و بازاریان اصفهان گواه این موضوع است.

و امروز نیز بازاریان و اصناف در قالب جبهه اقتصادمقاومتی و کمک به تولیدات داخلی حرکت می‌کنند و در خط مقدم حمایت از این تولیدات قرارگرفته‌اند  که باحضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بالندگی‌های ایران اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشاند.

در این رهگذرسازمان بسیج اصناف استان اصفهان از تمامی اصناف ،ا تحادیه های صنفی و مردم شهید پروراستان می‌خواهیم تا دوشادوش ملت بزرگ ایران درراهپیمایی 22 بهمن در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن حضور گسترده داشته باشند.

حضور پرشور اصناف و بازاریان در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت خاصی برخوردار است  بطوری که راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب وحضور گسترده بازاریان در این روز ضمن خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و ثبات ویایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهدی با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی  امام خامنه ای  (مدظله العالی) می باشد.

سازمان بسیج اصناف استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.