۰۹:۱۵ - سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳

پدیده شاندیزیسم؛

طنز/ راهکاری برای میلیاردر شدن در سه سوت!

این روزها مایه دار شدن خیلی آسان شده است؛ فقط باید راه را بلند باشید؛ در این مطلب به شما خواهیم آموخت چگونه در چند شب(!) میلیاردر شوید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“؛ ما به شما راهکاری خواهیم آموخت که چند شبه (آن زمانی که می شد یک شبه مایه دار شد گذشته است، کمی بیشتر از یک شب بایستی برای پولدار شدن زمان بگذارید) مایه دار شوید!

این روش بسیار آسان است، مرحله به مرحله آن را پیش روید؛
قدم اول: سنگ بزرگ علامت نزدن است را فراموش کنید، این روزها آجر هم پرت می کنند، سنگ  که چیزی نیست! به این فکر کنید که دروغ هر چه بزرگتر، باورکردنی تر! البته ما قرار نیست دروغی بگوییم، همینطوری گفتیم در جریان باشید! اینها پیش نیازهای درس امروزمان است!
قدم دوم: در حال حاضر کسی شما را نمی شناسد؛ خب اشکالی ندارد، شما هم کسی را نمی شناسید! اما کم کم باید همدیگر را بشناسید! … به کله آدم ها نگاه کنید و آن را ملاک دوستی خود با دیگران قرار دهید، هر چه کله یشان گنده تر بود، احتمال اینکه بعدها به دردتان بخورند بیشتر است! … سعی کنید تا می توانید با این کله گنده ها دوست شوید!
قدم سوم: یک شعار خوب برای خودتان انتخاب کنید! شعارتان طوری باشد که مردم خیال کنند کارتان خیلی درست است و «پدیده» ای هستید برای خودتان و آنها را به «شهر رویایی»یشان می رسانید!
قدم چهارم: تبلیغات کنید! اینقدر تبلیغات کنید که خودتان هم با دیدن لوگوی شرکتتان حالتان بهم بخورد! از دیوار منازل گرفته تا پل های عابر پیاده و دستشویی و …؛ نگران هزینه ها هم نباشید؛ بالاخره یک روزی شونصد برابر هر چه خرج کرده اید برمی گردد!
قدم پنجم: حالا چندتا برگه کاغذ را نقاشی کنید و به اسم سهام بفروشید، هر چقدر عشقتان کشید روی آن قیمت بگذارید! تا می توانید این قیمت پایین باشد، زیرا کسی نمی آید برگه های شما را بخرد؛ در این مرحله آخرش مجبور می شوید همه آنها را خودتان از خودتان بخرید و یا به اقوامتان هدیه کنید، اما نگران نباشید!
قدم ششم: درست است که کسی از سهام هایتان نخرید! اما در تبلغات شرکتتان بگویید که قیمت سهام هایتان یک شبه 2برابر شده است! حالا کم کم چند نفری می آیند و با ترس و لرز برگه های نقاشی شده شما را می خرند تا شاید در آینده سودی کرده باشند!
قدم هفتم: 24ساعت گذشته است! الان وقت آن است که قیمت سهام هایتان را سه برابر کنید! بعله! درست است، برخی از آنهایی که سهام خریده بودند برای فروشش آمده اند، اینطوری کلی از جیبتان هزینه کرده اید! اما تازه این اول راه است! صبور باشید!!
قدم هشتم: بگویید قیمت سهام هایتان شونصد برابر شده است و «همچنان خبرهای خوب در راه است»! مردم هم که می بینند ثانیه به ثانیه قیمت سهام های شما بالا می رود طمع کرده اند و برای خرید سهام های شما آمده اند … وقت را هدر ندهید، دیگر اینقدر زمان ندارید سهام هایتان را نقاشی کنید، حالا نیاز دارید سهام هایتان را با دستگاه کپی تکثیر کنید، تا می توانید سهام به چاپ برسانید؛ مردم صف کشیده اند تا نقاشی های شما را بخرند!
قدم نهم: هی قیمت را بالا ببرید؛ اینطوری تعداد افرادی که سهام می خرند از آنهایی که می فروشند بیشتر خواهد بود!
قدم دهم: بعله! دستگاه فتوکپی سوخت و شما هم کلی پول دارید! حالا با خیال راحت از کشور خارج بشوید، بروید شما هم همسایه سلندیون شوید و مردم را با سهام های در دستشان تنها بگذارید، بعد از مدتی که خواستند بیایند و سهام ها را به شما بفروشند متوجه کلاهی که به سرشان رفته می شوند!
نکته پایانی: خب حالا که مایه دار شدید یادتان نرود که این پول ها را مدیون راهنمایی چه کسی هستید! یکم سر کیسه را شل کرده و مبلغی را به عنوان هدیه به نویسنده این مطلب بدهید … چی؟! … اینا چیه؟! داری بهم از این سهام هات میدی؟! … با ما هم بله؟!
شرلوک هولو
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.