۱۱:۴۰ - شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

200 کیلومتر از شبکه فاضلاب شاهین شهر فرسوده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: از 330 کیلومتر شبکه فاضلاب شاهین شهر حدود 200 کیلومتر آن فرسوده است که از این رقم حدود 95 کیلومتر آن نیاز مبرم به اصلاح و بازسازی دارد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ مدیرعامل آبفای اصفهان گفت: اگر اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب شاهین شهر در اسرع وقت صورت نگیرد هرلحظه امکان وقوع حادثه ای ناگوار ناشی از فرسودگی شبکه فاضلاب در شاهین شهر وجود دارد.
وی به وقوع حوادث متعدد شبکه فاضلاب در شاهین شهر اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل فرسودگی شبکه فاضلاب شاهین شهر قدمت بیش از 40 ساله این شبکه است و این امر درسال های اخیر وقوع حوادث متعدد شبکه فاضلاب را در شاهین شهر رقم زد.

هاشم امینی خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی و اصلاح حدود 95 کیلومتر از شبکه فرسوده فاضلاب شاهین شهر نیاز به بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون به دلیل تنگناهای مالی تنها بازسازی حدود 17 کیلومتر از آن در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون اصلاح هشت کیلومتر آن اجرایی شده است.

مدیرعامل آبفای اصفهان مشارکت سایر دستگاه ها را در اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب شاهین شهر بسیار موثر دانست و اظهار کرد: بدون همکاری سایر دستگاه ها و مشارکت بخش خصوصی بازسازی شبکه فرسوده شاهین شهر در کوتاه ترین زمان ممکن مقدور نیست.

امینی تصریح کرد: اصلاح این شبکه نیاز به اعتبارات زیادی دارد که به دلیل محدودیت منابع مالی اجرای این عملیات بدون مشارکت بخش خصوصی و همکاری سایر دستگاه ها امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.