۱۹:۲۵ - سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳

حرف ما منتشر کرد:

گلدون وبلاگی استان اصفهان شماره 63

رژیم آل سعود کپی برابر اصل داعش!

پایگاه خبری“شاهین نا“ 

رژیم آل سعود: کپی برابر اصل داعش!

467

وبلاگ افاضات عقل کل نوشت:

داعش از روی دست اجداد سعودی ،مشق های جنایاتش را می نویسد و سعودی ها هم قساوت و بیرحمی را خیلی خوب به آنان آموخته اند. سعودی ها یاد داده اند که هیچ چیز حرمت ندارد و می توان با خیال راحت ،زائران بیت الله الحرام را نیز به جرم برائت از مشرکین به خاک و خون کشید. هنوز حاجیان سال 1366 به یاد دارند که چگونه سعودی ها با عصا ،محکم به صورت جانبازان و زنان می زدند و  وقتی نقش بر زمین می شدند آنقدر به زدن ادامه می دادند تا از دنیا بروند. هنوز به یاد دارند که سعودی ها نه اجازه دادند مجروحین را به بیمارستان منتقل کنند و نه گذاشتند آنان را بلافاصله به ایران بفرستند لذا شمار زیادی از مجروحین شهید شدند.

جنایات آل سعود تمام شدنی نیست و هر روز برگ تازه ای بر سیاهه جنایاتشان می افزایند. امروز نیز مفتی ها و مفتی زادگان وهابی و سعودی؛ این نوادگان بلعم باعوراها به قتل روحانی مبارز شیعه آیت الله نمر باقر النمر حکم داده اند. حکمی که پایه های حکومت پیر پاتال های خرفت سعودی را فرو خواهد ریخت.

ادامه مطلب…

*******************************

نگاهی دیگر به جایگاه زن در جامعه: شاهزاده یا گلادیاتور؟!

460

وبلاگ اینجا یک منبر دیجیتال است نوشت:

و دختران ما، قهرمانانشان گلادیاتور رومی است، نه شاهزاده اسلامی. آنان ترجیح می دهند برای درس خواندن و شاغل بودن و در یک کلام، حضور اجتماعی داشتن؛ از نگاه ناپاک شاگرد اتوبوس و متلک پرانی همکلاسی سبک مغز گرفته تا توهین های ارباب رجوع و مافوق را بر خود هموار کنند تا مادری نباشند که در خانه مانده است. آنان ترجیح می دهند گلادیاتوری باشند در میان حرامیان؛ تا شاهزاده ای در میان خویشان.

 

و البته ایراد در این است که ما گلادیاتورها را تحسین می کنیم و شاهزادگان را افراد ضعیف می شمریم.

ادامه مطلب…

*******************************

خاطرات سفر تبلیغی غدیر

456

وبلاگ طلبه جوان نوشت:

ایام غدیر نزدیک بود ؛ تصمیم گرفتیم که بعد از ۶سال طلبگی بریم در روستاها و جشن عید غدیر رو اونجا برگزار کنیم و بتوانیم برای دفاع از ولایت امیرالمومنین علیه السلام قدمی برداریم .

اما به خاطر وجود مشکلات مالی برای تهیه اقلام فرهنگی و جوایز متاسفانه به مشکل خوردیم و چندین مرتبه به رفقا گفتم که سفر منتفی شده بخاطر مشکلات ؛ هممون حسابی گرفته بودیم و فقط به خود حضرت امیرالمومنین علیه السلام توسل میکردیم که عنایتی داشته باشند و هزینه ها درست بشه و بریم به سمت روستا .

خدا رو شکر تقریبا روز شنبه ( دو روز مانده به عید ) به یکی از اساتید زنگ زدم که آقا ما میخوایم بریم تبلیغ و به شدت نیاز به اقلام فرهنگی داریم ؛ الحمد ایشون هم گفتند که برین فلان جا و نفری ۱۰۰هزار تومان خرید کنید . ما رفتیم به آن فروشگاه و در حال خرید بودیم که دیدیم خیلی کم هست این مبلغ و بنده تصمیم گرفتم که به یکی دیگه از اساتید زنگ بزنم و وقتی که تماس گرفتم ایشون فرمودند که ۱میلیون تومان از فلان فروشگاه محصولات فرهنگی برین اقلام بگیرین ؛ اول که اینو گفتند من باور نکردم ، با خودم گفتم که شاید اشتباه دارن میگن به همین خاطر دو مرتبه از ایشان پرسیدم ولی فرمودند ۱میلیون تومان بخرین !

ادامه مطلب…

*******************************

سوالات خواستگاری

455

وبلاگ سبک زندگی آدم وار نوشت:

جهت طراحی سوال مناسب برای خواستگاری چند نکته قابل ذکر است:

1- مجموع سوالات شما باید محورهای اصلی زندگی (مشخصات ابتدایی، اعتقادات مذهبی، اصول فکری، نگرش های اقتصادی و سیاسی، سبک زندگی، تقسیم وظایف زن و مرد، انتظارات زن و مرد از یکدیگر، تیپ شخصیتی و …) را در بگیرد. در هر محور باید بتوانید حداقل یک سوال کلی و 4-5 سوال ریز طراحی کنید.

ادامه مطلب…

*******************************

دیدن روی ماه تو… (خاطره ای واقعی از حضور)

35

وبلاگ حیات خلوت نوشت:

دیروز عید قربان(دهم ذی الحجه)عمل قربانی را انجام دادیم و آخرین فرصت این کار تا ظهر امروز (یازدهم ذی الحجه)بود.ظهر تقریبا تمام شده بود که باران شدیدی شروع به باریدن کرد و در چشم بر هم زدنی آسمان آفتابی در گیر و گریان شد.باران غیر منتظره ای برای آنها که نمی دانستند و منتظره برای آنها که می دانستندچرا که باران روز یازدهم در عین ناباوری در سرزمین منا همیشه و هرساله برقرار بوده ست و این در حالی ست که برای پاک شدن خون چند میلیون گوسفند قربانی راهی جز نزول باران نیست!!

باران می آمد و به غیر از پاک شدن زمین از خون،هوا را نیز از ویروس ها و بیماری های ممکن و مسری پاک می کرد و لطافت خاصی به فضا داده بود.عصر بود و از طرفه بعثه رهبری که مرکزیت حجاج ایرانی را به عهده داشت مراسم دعا و مناجاتی گرفته شده بود.

ادامه مطلب…

*******************************

آیا داعش همان سپاه سفیانی است؟

30

وبلاگ المصباح نوشت:

دراینکه داعش یک جریان ضددین، فاسد، سفاک و بی پروا از خداست شکی نیست و جنایاتی که مرتکب می شوند بعضا مطابق با مسائلی که در ارتباط با سفیانی که در روایات آمده است شباهت دارند، اما اینکه بگوییم اینها همان جریان سفیانی هستند درست نیست، چون سفیانی به شخص اول این حرکت اطلاق شده و به شخصی گفته می شود که مردمی را فریب می دهد. اما پشت این جریان فاسد و جنایتکار داعش، مفتیانی از سلفی های پلید هستند و آن جنایتکاری هم که در راس است خود را از نسل امام حسین می داند و مدعی ابوبکر حسینی البغدادی است.

ادامه مطلب…

*******************************

ازدواج “باک” یادت نره!

[www.PixBaz.com]

وبلاگ یک روز بهاری نوشت:

باک” کلمه ای برگرفته از سه حرف اول این سه کلمه است:

باورها،اصالت خانوادگی وهمسانی

این سه کلمه سه ویژگی اصلی برای انتخاب همسر مناسبه!!

بله قبلاً قول داده بودم تا کمی به بحث ازدواج وملاکهای انتخاب همسر مناسب اشاره کنم.

توی این چند خط این سه ملاک راتوضیح می دم وبعد برای اجرایی کردن اون به سوالاتی اشاره می کنیم که زوجین توی جلسه خواستگاری باید ازهمدیگه بپرسند.

ادامه مطلب…

*******************************

اندر احوالات کاربران شبکه اجتماعی اندرویدی لاین!!

43

وبلاگ صفر و یکی ها نوشت:

از لاین خوشم نمیاد ، میدونید چرا ؟؟

چـــون :

آدم عقده ای توش زیاده … یکی آرزوشه توی مسابقات مدلینگ اول بشه

یکی میزنه تو سر خودش که لایک های مطالبش برسه به 100000 (!!)

یکی استیکــر پولی میگیره ، میذاره تو پستش ، که بقیه بیان زیر پستش کامنت بذارن : « چجوری گرفتی ؟ »

یه سری پسرا همش توی خصوصی دخترا اند، که به قول خودشون شاید تونستن “مخ یکی رو بزنن” …. ( استغفرالله ، بلانسبت شماااااا :|)

خیلی معذرت میخوام خیلی خیلی ببخشید … یه سری دخترا ، البته انگشت شمار ، هستند که از دربدری عکس با موی باز میدن شارژ میگیرن (جا داره اینجا لبمو گاز بگیرم … واه واه واه 😐 !!!)

ادامه مطلب…

*******************************

437

چرا فقط بچه مذهبی ها را نقد می کنند؟

وبلاگ نقد آزاد نوشت:

يك چيز هميشه براي من شبه برانگيز بوده است!!!!!

چرا همه حق دارند بچه هاي مذهبي را نقد كنند و به سر تا پايشان گير بدهند و از پوشش گرفته تا باطنشان انتقاد كنند و عمد يا غير عمد براي رد ظاهرشان، باطنشان و زندگي خصوصيشان را سراسر ريا و دو روئي و تزوير معرفي كنند و ….

آنوقت كافي است يك فرد معتقد به مباني اسلام از جمله حجاب يك تذكر لفظي به فردي بدهد آنوقت مي شود فضول،‌سالب آزادي مدني، دخالت كننده در امور شخصي،‌…

ادامه مطلب…

*******************************

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.