۲۱:۲۳ - سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳

ستاد غدیر شهرستان شاهین شهر و میمه تشکیل جلسه داد

در آستانه فرا رسیدن دهه ولایت، ستاد غدیر شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور اعضاء در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“، به گزارش  روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این جلسه پس از ارائه مطالب دبیر ستاد غدیر  در خصوص برگزاری و گرامیداشت غدیر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: تبلیغ و نشر غدیر وظیفه همه است و باید مسئولین زیر مجموعه های خود را درگیر کنند.

حجة الاسلام حسن اسلامی افزود: حضرت زهرا(س) اولین مدافع غدیر در آن حالت بیماری درب خانه ها می رفت و غدیر را یادآوری می کرد.

وی افزود: لازم است مسئولین نسبت به این امر الهی که پیامبر مکرم فرمودند: «فلیبلغ الحاضر الغائب والوالدو الولد الی یوم القیامه» اهتمام بیشتر داشته و نسبت به آن اقدامات موثر انجام دهند.

حجت الاسلام اسلامی استفاده از فرصت های گوناگون را برای ترویج غدیر برشمرد وگفت: در مدارس، دانشگاهها ، مساجد، هیئات مذهبی، ادارات و نهادها باید کار بیشتر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه برنامه اداره تبلیغات اسلامی ، شورای هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت ، روحانیون و مساجد را اعلام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.