۰۹:۴۸ - شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه؛

دستگیری سردسته يك باند خانوادگي سرقت در 5 استان كشور

با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان شاهين شهر اصفهان سردسته يك باند سرقت خانوادگي كه تحت تعقيب پنج استان كشور بود با هماهنگي قضايي در كرج دستگير شد .

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از پايگاه خبري پليس، “سرهنگ غلامعباس بلفکه” فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت در پي وقوع سرقت هاي متعدد منزل در اين شهرستان که همگي به طرز ماهرانه اي رخ داده بود، موضوع شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با اشاره به تحقيقات گسترده ماموران براي شناسايي و كشف سرقت ها ،عنوان داشت: در اين خصوص با جمع آوري مدارك مستند ماموران پي به رد پايي فردي که به صورت مقطعي از سال گذشته ساکن شاهين شهر بوده برده و تحقيقات خود را براي رسيدن به نتيجه نهايي كه همان كشف سرقت ها و دستگيري سارق بود ادامه دادند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه اين فرد به صورت يك باند و خانوادگي در ارتكاب سرقت فعاليت داشت ،تصريح كرد: اعضاء اين باند با مسافرت به شهرهاي مختلف کشور و با سکونت مقطعي منازل مورد نظر را شناسايي پس از دستبرد، اموال آن را سرقت مي كردند .

سرهنگ بلفكه با بيان اينكه متهم اصلي بهمراه خانواده اش تحت تعقيب پليس آگاهي پنج استان کشور شامل استان هاي قم –اراک –يزد-آذربايجان غربي – اصفهان و شهرستانهاي مجاور اصفهان بوده، افزود: اخيرا خانواده وي با تلاش مأموران پليس آگاهي استان قم دستگير ولي خود اين فرد متواري بود که خوشبختانه پليس آگاهي شهرستان شاهين شهر با اقدامات خاص پليسي طي چند هفته تعقيب و مراقبت موفق شدند با هماهنگي قضايي و شناسايي مخفيگاه متهم ،وي را نيز در يک عمليات غافلگيرانه در شهر کرج دستگير و به پليس آگاهي شهرستان منتقل كنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اعتراف متهم به 35 فقره سرقت منازل كه بهمراه و همدستي خانواده اش در شاهين شهر مرتكب شده بود، خاطر نشان کرد: با دستگيري آخرين عضو كه سردسته اصلي اين باند بود پرونده بسته و متهم تحويل مرتجع قضايي شد .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.