۱۶:۴۵ - چهارشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۳

سرپرست واحد شاهین‌شهر:

ایثارگران و جانبازان بهترین الگو برای دانشجویان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: ایثارگران و جانبازان به عنوان اسوه‌های ایثار و از خودگذشتگی بهترین الگو برای دانشجویان هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، سید حمیدرضا رئیس‌السادات  در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه با جانبازان و آزادگان شهرستان شاهین‌شهر و میمه، جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: از خودگذشتگي و فداكاري براي آرمانهاي اسلامي و انقلابي بسيار ارزشمند است و همه مديون فداكاري و از خودگذشتگي نسلي پويا و جان بركفيم.

وی افزود: در طول تاريخ ايثارگران بسياري از كيان مملكت دفاع كردند و جانبازي‌هاي فراواني براي دفاع از ميهن انجام شده اما تاريخ جز هشت سال دفاع جانانه ايرانيان، هيچ‌گاه رشادت ملتي را به ياد ندارد كه از مرزهاي ميهن و اقتدار مذهبي‌اش چنين دفاع كند، و لحظه‌اي از اين آرمانهای انقلاب كوتاه نيايد. 
سرپرست واحد شاهین‌شهر تصریح کرد: ايثار علاوه بر منافعي كه براي جامعه دارد، نفعي والاتر و برتر براي فرد به دنبال دارد و آن تعالي روح و ترفيع درجات اوست.
وی افزود: كساني كه خالصانه گام در اين مسير رشد و تعالي مي‌گذارند، تنها با خداوند معامله مي‌كنند و روحشان به درجه‌اي از ايمان مي‌رسد كه فقط خداوند را خريدار آن مي‌بينند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.