۱۳:۰۶ - چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲

طنز

دومین تماس آمریکایی‌ها با ایران و لنگ‌انداختن آرنولد برای «ماتادور»

طنز – این شب‌ها پخش سریال فوق تخیلی(!) «ماتادور» باعث تعجب مردم و البته خود نیروهای عزیز پلیس شده است؛ مصداق دزدیدن کفش غضنفر از مسجد و دیالوگ: ئه! من کی رفتم؟!

Poulad-Kimiaie1

طنز – این شب‌ها پخش سریال فوق تخیلی(!) «ماتادور» باعث تعجب مردم و البته خود نیروهای عزیز پلیس شده است؛ مصداق دزدیدن کفش غضنفر از مسجد و دیالوگ: ئه! من کی رفتم؟!

با عرض ارادت به کادر زحمتکش نیروی انتظامی، بازتاب‌های احتمالی در پاسخ به انتقادات گسترده به مجموعه «ماتادور» را در ادامه می‌خوانید؛ مسئولان محترم توجه داشته باشند که این بازتاب‌ها طنز است!!

فرمانده شورای عالی مجازی ناجا:
با پخش این سریال، جرایم اینترنی نصف شد و بسیاری از هکرها شغل خود را عوض کرده و به ماست‌بندی و صنعت کیسه‌بندی آن مشغول شده‌اند. همچنین 39 کشور آسیایی و 16 کشور اروپایی با ارسال ایمیل‌های جداگانه درخواست کردند: تامین امنیت کشورشان را کنترات قبول کنیم که این درخواست‌ها با حضور مسئولان ارشد و سرگرد فولا کیمیایی(!) در حال بررسی است.

رییس پلیس بین‌الملل:
مدیر داخلی اف بی آی، تا دیشب 21 بار ایمیل زده و 6 بار هم روی خط من میس انداخته و جواب ندادم. از طریق سفیر سوئیس پیگیری کرده و درخواست داشته که برای آموزش نیروهای اف بی آی با آنها همکاری کنیم. امروز هم دو بار زنگ زد که جواب ندادم. اسنادش هم موجوده که طرف امریکایی زنگ زده، ایناهاش!

مدیر شبکه یک سیما:
این سریال با اینکه الف ویژه نبود ولی خیلی ویژه بود و طبق آمار 94 درصد بیننده داشته که 108 درصد از آنها اعلام رضایت کرده‌اند.

یک منبع آگاه در ناجا: 
طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، سریال «ماتادور» بساط شبکه‌های ماهواره‌ای را برچیده به طوری که این شبکه‌ها در زمان پخش این سریال کمتر از 7 درصد بیننده داشتند که ما تحقیق کردیم فهمیدیم آنها خبر نداشتند «ماتادور» داره پخش می شه! و از تماشای ماهواره در این ایام، اظهار ندامت کرده‌اند. البته دیش این افراد ضبط و به جای آن ستاپ باکس تحویل شده است.

سایت هوانیوز:
همین که اصلاح‌طلبان از همه جا رانده و از همه جا مانده، این سریال را نقد می‌کنند، نشان دهنده موفقیت چشمگیر این سریال است و یعنی سریال در نمایش توانمندی و اقتدار نظام بهترین عملکرد را داشته ضمن اینکه یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: این سریال بالغ بر 40 میلیون نفر بیننده دارد و اگر یک هفته دیگر پخش شود، رکورد مناظرات سیاسی 88 و برنامه نود را هم خواهد شکست.

دکتر منفرد الجمعی:
18 کشور آسیایی و 23 شبکه ماهواره‌ای خواستار خرید این سریال از ما شده‌اند و دو شرکت بزرگ فیلمسازی نیز درخواست ساخت سریال به ما داده‌اند. قرار است به زودی سه فیلم سینمایی و چهار سریال الف ویژه هم بسازیم که در هر فصل از سال، یک سریال داشته باشیم.

سردار آماریان:
در طول پخش این سریال 23 درصد جرائم خطرناک کاهش یافته و حدود 47 شرور باسابقه در حالی که شلوار خود را خراب کرده‌بودند به پلیس آگاهی مراجعه و خود را تسلیم کردند. برخی جنایتکاران و تروریست‌های بین‌المللی هم با ارسال نامه‌ای اعلام کردند: ما بازنشسته شدیم و غلط کردیم!

برنامه راز:
اخیرا یک ایمیل داشتم از آرنولد شوارتزینگر که نوشته بود برای همیشه تبهکاری و خرابکاری و ترمیناتور بازی رو کنار گذاشته و درخواست عضویت در پلیس آگاهی ایران رو داده که من بدم به بچه‌ها. این نشون می‌ده تمدن غرب رو به فروپاشی است و آنها راه رستگاری رو در ایران می‌بینند.

بیست و سی:
ماتادور جهانی شد. گزارش خبرنگار ما از لندن

…اینجا خیابان دوکمیلند در صد متری کاخ ملکه است. مردم از نا امنی شدید و بی خیالی پلیس می‌نالند و از سریال جدیدی که این شب‌ها می‌بینند، می‌گویند.

یک پیرزن: وحشتناکه! از در خونه اومدم بیرون، کیفمو زورگیری کردن! پلیس اونطرف خیابون وایساده ولی میگه من پلیس راهور هستم به من ربطی نداره. واقعا ما امنیت نداریم. نه تنها امنیت ندارم بلکه پلیس هم نداریم. من شب‌ها ماتادور نگاه می‌کنم و میگم کاش توی ایران زندگی می‌کردم.

یک جوان: لپ تاپ منو تو روز روشن از جلوی چشام دزدیدن. ریختن تو ماشین و بردنش. رفتم کلانتری میگه بررسی میشه. این چه پلیسیه. خاک بر سرشون. کاش انگلیس، ایران بود.

یک دختر دانشجو: پلیس فقط پلیس ایران. دوست دارم برم ایران و پلیس شوم و برگردم به انگلیسیا یاد بدم. سه ماه قبل کنار مترو، موبایل‌مو زدن، پلیس هیچ ردی از موبایلم نداره و میگه برو عمو دلت خوشه!

 

خبر آنلاین – محسن حدادی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.