۰۸:۳۰ - یکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

کاریکاتور؛

جنایات اسرائیل از نگاه کاریکاتوریست‌ها

حکایت حملات اسرائیل به غزه و به خاک و خون کشیدن آن و سکوت سران غربی به ظاهر روشن‌فکر در قبال آن به روایت کاریکاتور.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نااین روزه ها توجه کاریکاتوریست‌ها بیشتر به غزه معطوف شده که زیر آتش حملات اسرائیل به خاک و خون کشیده شده است. آنها سران غربی را که دم از رهبری جامعه جهانی می‌زنند، در قبال سکوتشان در مقابل این جنایات رابه انتقاد کشیده‌اند.

1- شمار قربانیان در غزه هر لحظه افزایش پیدا می‌کند و آخرین اخبار حاکی از این است که شمار شهیدان فلسطینی از مرز 718 نفر گذشته است. ( Gulf News)

24273_210

 

2- با توجه به اینکه حملات صهیونیسم ها به مردم غزه یک فاجعه انسانی و به مثابه نسل کشی است ،کشورهای غربی از جمله آمریکا در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند و در تلاش هستند که توجه جامعه جهانی را به حادثه هواپیمایی مالزی جلب کنند.(Arab News)

24274_715

 

3- مردم غزه زندانیان بزرگ ترین زندان رو باز جهان هستند که این روزها توسط  رژیم صهیونیستی مورد جنایت جنگی واقع شده‌اند.  (Lattuf Cartoon)

24276_931

 

4-  سران و رسانه های کشورهای عربی ، اروپایی و غربی در سکوت محض خبری نسبت به فجایع اسرائیل در غزه به سر می برند و این در حالی است که آمریکا و اروپا خود را نماینده جامعه جهانی می‌خوانند. اما حتی یک تظاهرات مسالمت‌آمیزعلیه این کشتاروجنایت جنگی را نیز برنمی‌تابند. (Lattuf Cartoon)

24277_980

 

5- ابوظبي،شبکه الجزيره قطررابه انتشار اخباردروغ درباره ديدارمقام‌هاي اماراتي واسرائيلي وحمايت ازعمليات رژيم صهیونیستی درغزه متهم کرده است. (Lattuf Cartoon)

24278_975

 

6– اصلی‌ترین قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه کودکان بی گناه هستند که این روزها هیچ بازی‌ای به جز شمردن آمبولانس هایی که حامل خانواده،دوستان و اقوامشان هستند را ندارند.  (Cagle)

24279_973

 

7- «مدزگیلبرت»پزشک نروژی که داوطلبانه برای کمک به غزه رفته است طی یک نامه خطاب به باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا ار او دعوت کرده که تنها برای یک شب به بیمارستان شفا در غزه بیاید ،چون امکان ندارد که کسی قلب وقدرت داشته باشد،یک شب درشفا بماندو پس ازآن برای پایان دادن به سلاخی مردم فلسطین مصمم نشود.  (Cagle)

24281_121

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.